דורון עופר גיבש את התוכנית הסופית לפרויקט בדניה

קדמת דניה בחיפה: 2 מגדלי יוקרה שונים האחד מהשני. רועי הראל, מנכ"ל חברת דנדי מסר: "המוטו של החברה שלנו זהה לבית ממנה היא באה"
שי פאוזנר |

"קדמת דניה", זהו השם והסלוגן שבחרה חברת "דנדי בנייה" עבור פרוייקט המגורים היוקרתי שלה בשכונת סביוני דניה בחיפה. דנדי בנייה, השייכת לאיש העסקים דורון עופר, גיבשה בימים אלה את התבנית הסופית בפרוייקט. למבקרים במשרד המכירות המהודר, שעלה על פני השטח בשבוע הראשון של מרץ, יוענקו תכניות מהודרות של הדירה והמפרט בתוך גליל זהב לבן וחוברת מהודרת שתתאר את תכולת הפרוייקט.

במקום יוקם מיני קלאב-משחקייה לילדים, אולם כנסים ומפגש למשפחות ומבוגרים, ביזנס לאונג' לפגישות עסקיות, מועדון כושר פרטי לדיירים ואורחיהם ומסלול צעידה מרוצף לוואדי בשביל ירוק, טבעי וקסום.

בפרויקט יוקמו 2 מגדלי יוקרה שונים ומיוחדים תוך הקפדה על עיצוב חדשני, מיקום מול נוף בולט, תכנון קפדני של גודל הדירות ומיקומן, תכנון ודרך הבנייה, מכלול השירותים לדיירים ועוד. הוחלט להגדיל את שטח הדירות, מס היח' בפרוייקט יהיה 216 יח' דיור (במקום 250 על פי התכנון המקורי). מספר יחידות הדיור בקומה משתנה בין 2 ל- 5 יחידות ולכל הדירות מרפסת נוף.

בקומת הקרקע יש 4 דירות בעלות גינה, 2 דירות עם 5 חדרים, דירה בעלת 4 חדרים ודירה בעלת 3 חדרים עם חלל פנימי כפול (לופט).

תכנון גודל דירות ייחודי הותאם לדרישה. מספר החדרים בכל דירה ומספר מ"ר בה הותאמו לביקוש שנוצר בעקבות עשרות פניות ראשונות של רוכשים פוטנציאלים. דירות בעלות 5 חדרים מתפרסות על פני שטח של 160 מ"ר, דירות בעלות 4 חדרים יצברו 145 מ"ר ודירות בעלות שישה חדרים יוגדלו לכדי 210 מ"ר.

כמו כן, אומרים החברה - קיים פנטהאוז המתפרס על שטח של 250 מ"ר + 200 מ"ר מרפסת במפלס אחד, פנטהאוז עם רבע דונם מרפסת. לובי הבניין מתפרס על פני 300 מ"ר ברמת גימור ייחודית ובגובה של 6 מטר (חלל כפול). בימים אלה שוקדים מעצבי הפנים על החללים המשותפים כמו הלובי, מועדון האירועים וחדר הכושר שפונים לנוף.

מעצב הפנים שמלווה את הפרויקט הינו יוסי פרידמן בוגר אוניברסיטת "רוד איילנד" ואוניברסיטת "פרינסטון". פרידמן בתחום כבר 23 שנה ובין הפרויקטים הרבים שעיצב קיימים, סניפים למותגים MANGO? , "ZARA?, ?GUESS?, ?MOTHERCARE? ופול אנד בר- בתי מלון ודירות נופש, בתי קפה ומסעדות, מוזיאונים, בתי כנסת, יקבים ובתים של אנשים פרטיים. על פי תכנון הדירות-השקיעה "דנדי" בחשיבה משפחתית רחבה והקדישה לכל דירה סלון מרווח במיוחד. לכל דייר בדירה תהיה מקסימום פרטיות בגלל ההפרדה המוחלטת בין החדרים. אופי הבניין גורם לכך שהדירות ייהנו מפרטיות כי הן נבנו באופן לא צמוד לחלוטין.

משווק הפרויקט, אייל פניאן, הזמין סקר מקיף מחברת סקרים מובילה בתחום הנדל"ן, שממנו עלה כי הדירות החדשות שנבנות בחיפה באחרונה מוקמות על פני שטח ממוצע של 120 מ"ר ברוטו. הצרכנים השיבו לשאלות הסקר וסיפרו כי הם מעדיפים חללים רחבים יותר בדירות. ב"דנדי" החליטו מיד על הקטנת מספר הדירות בפרויקט והגדילו את שטח הדירה הממוצע לכדי 170 מ"ר בממוצע.

על התכנון האדריכלי המפורט אחראי ארכיטקט העל התל-אביבי אבנר ישר שתכנן בנייני יוקרה תל אביביים ואף באחרונה מספר בנייני יוקרה באירופה המערבית. המפרט המפואר ברור מאוד ובו מושם דגש מיוחד על כך שכל לקוח יידע בדיוק איזו דירה הוא מקבל לידיו.

רועי הראל, מנכ"ל חברת דנדי מסר, כי "המוטו של החברה שלנו זהה לבית ממנה היא באה. עושים הכי טוב. החלטנו לא להתפשר ובחרנו בחברות ואנשי המקצוע הטובים ביותר החל משלב התכנון, דרך הבנייה ועד השיווק והפרסום, במטרה להגיע לפרויקט דיור שעוד לא היה כמוהו בחיפה. בחרנו במיקום ייחודי המאפשר תצפית פנוראמית לים ומפרץ חיפה בשל היותו הקדמי ביותר על צלע ההר. דרשנו והצלחנו לתכנן גודל דירות ייחודי, הכי גדולות באזור, 160-300 מ"ר. הקפדנו על ייחודיות גם באופי התכנון הפנימי והמפרט הטכני, הן של הדירות והן של לובי הכניסה (300 מ"ר) וחדר הכושר המשקיפים גם הם לים".

לדבריו, "נעמיד לרשות הדיירים שלנו רמת גימור ומתקנים הצמודים למבנים ברמה חסרת תקדים מבחינת הסטנדרט הקיים בעיר עד כה, בדירות 4-7 חדרים ופנטהאוזים. לא פלא שעוד בטרם יציאת החברה לשיווק באופן רשמי, הצליחו לאתר אותנו חיפאים רבים".

בסקר שערכה החברה התברר כי בקרב דיירי שכונות היוקרה של חיפה קיימת מגמה למכור וילות ובתים דו קומתיים ולעבור לדירות גדולות במפלס אחד המצויים במגדלים מאובטחים, מטופחים ויוקרתיים. בימים אלה מקימה החברה את משרד המכירות בשטח, כרגע נרשמו 17 משפחות מתעניינות שהבטיחו מקום בבניין.

אייל פניאן, מבעלי "פניאן שיווק פרויקטים", נבחר להוביל את השיווק "במהלך השנים בהן אני עוסק בשיווק דירות ובתים באזור חיפה והצפון, לא זכיתי לראות פרויקט דיור כל-כך מיוחד. זו הפעם הראשונה שבאמת אפשר לראות שהיזמים השקיעו חשיבה עמוקה בכל אחד מעשרות הפרמטרים החשובים לדיירים לעתיד. מובן שהייחודיות המדברת בעד עצמה תסייע לנו, החברה המשווקת, להציג אותו כך בפני הקונים, ואני מאמין שהדירות תחטפנה במהירות".

דורון עופר, בעליה של חברת דאנדי, פעיל זה למעלה מ- 20 שנים בשוק הנדל"ן בכל רחבי העולם ויזם הקמת מאות אלפי מ"ר של מרכזים מסחריים, בנייני משרדים, מלונות ומרכזים לוגיסטיים באירופה וארה"ב.

בעבר ניהל את חברת האחזקות המשפחתית "אחים עופר נכסים", במהלכן הייתה החברה מעורבת בהקמת למעלה מ 1,200 יחידות דיור יוקרתיות בישראל.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה