תקשורת

לכל הכתבות
"אחרי החגים" סידרו לנו יבול משובח של פרסומות עם גזים, פיצות, שפחות ועוד ובנוסף סרטון קאלט של הזוכים. צפו
 | 
ארטימדיה תגיש את פרסומות מטורגטות לפי הקהלים; השידור באונליין יפוקח ע"י עורך שיחליט על היציאה לפרסום כמו בשידור TV. הצפי להכנסות עומד על כ-5 מיליון ש'
 | 
המהלך המעולה שהעלה לגטי אימג'ס תמונות של חיות אמתיות המיועדות לאימוץ זכה בפרס ה-Webby Awards בקטגוריית ה-PR ופרסום עבור השימוש הטוב ביותר בצילום
 | 
סגן נשיא פייסבוק לענייני פרסום פרסם אתמול טור "שאלות ותשובות" ובו הסבר מפורט על הדרך בה המפרסמים מעבירים לפייסבוק מידע וזו עושה בו שימוש למטרות פרסום
 | 
הפרסומת החדשה בכיכובו של מוני מושונוב, זוכה לביקורת חריפה ברשת. בשטראוס/תמי 4 לא נותרו אדישים לפידבק
 | 
לאחר 8 שנים הקשר בין הצדדים יופסק. על סיום ההתקשרות בין הצדדים החליטו בבלינק מסיבות של משאבי כח אדם שהופנו לטיפול בתקציבים אלו
 | 
הסיבה לפרידה מקצועית ומסחרית. אי שביעות הרצון הייתה הדדית כך שההחלטה הייתה יכולה להתקבל באותה מידה על ידי המכללה עצמה. אפקה: "התקבלה החלטה משותפת"
 |