חיפוש ני"ע חיפוש כתבות

תקשורת

לכל הכתבות
מהדורות החדשות של קשת גוברות על רשת בגזרת הבוקר ובפריים טיים
בתום שנת הפעילות הראשונה, שני הצדדים החליטו שלא להמשיך בהתקשרות והתקציב צפוי לעבור למשרד אחר בתחילת 2020
פולצ'ק עובר לחברה שהייתה אחת מלקוחותיו האסטרטגיים בליאו ברנט. הוא יעמוד בראש החטיבה הדיגיטלית החדשה שהוקמה בחברה, ובנוסף ירכז תחתיו את כל פעילות הפרסום והשיווק
תקציב משרד התיירות הגיאורגי לפרסום בישראל נאמד בכ-4 מיליון שקלים. בשלב הגמר התמודד מול LEAD משרד הפרסום באומן בר ריבנאי
אפילו קולדפליי הגדולה צריכה מהלך שיווק מקורי כדי להשיק אלבום, והכוונה ב"מקורי" היא לחזור 100 שנים לאחור למכתבים עם בול, פוסטרים של להקות חתונות ומודעות עלומות בעיתונים בצפון אנגליה
סמנכ"ל הפיתוח העסקי של חברת התוכן PEACH על אסטרטגיית "הנבחרת" בעבודה עם משפיענים, וידאו, ליהוק נכון ומתי צריך לדעת "להוריד את הכובע"
לאחר 4 שנים בתפקיד, פולצ'ק פורש לטובת תפקיד בכיר במגזר העסקי. תחת ניהולו זכה המשרד שנתיים רצופות באריות בקאן ונבחר לאחר מ-5 המשרדים המובילים של LB בעולם