![]() איום על אנבידיה? OpenAI וברודקום פיתחו שבב AI עצמאיהפיתוח המשותף נולד כחלק ממגמה של ענקיות הטכנולוגיה לייצר חלופות למעבדים של אנבידיה ולהפחית את התלות בה; השבב החדש, Jalapeño של ברודקום ו-OpenAI, מציג יעילות אנרגטית גבוהה בבדיקות ראשוניות` מניית ברודקום עולה בכ-1.5% אך מניית אנבידיה לא מתרגשת, בינתיים | ||
שוק ההון
גלובל
בארץ
נדל"ן
ראיונות
BizTech
מטבעות דיגיטליים
רכב ותחבורה
משפט
קריירה
חיסכון ארוך טווח
פיננסים
אנרגיה ותשתיות
ביטוח
צרכנות פיננסית
תקשורת ומדיה
מדריכים
פודקאסט













































