ספייס X זינקה ביום המסחר הראשון ב-19%, ביום השני כ-20% וכעת (טרום מסחר של יום שלישי) כ-10%; עומרי עפרוני מאופנהיימר - "זה כמו שגילו את אמריקה, יש כאן חברה שגילתה את החלל והיא מקדימה את המתחרות שלה ב-10 שנים לפחות. היא מונופול"; ומה הוא חושב על מניות
החלל הישראליות
בצלאל מכליס על הצעות רכישה לחברה: "אלביט היא חברה ישראלית ציונית, מחוברת למערכת הביטחון בקשרי שותפות ארוכי טווח"; על העובדים: "לב ההצלחה של הארגון. גייסנו 2,000 עובדים השנה נגייס מספר דומה בשנה הבאה". מה מציע
לצעירים ללמוד? "יש לי שני ילדים שלומדים כעת בטכניון. צריך ללמוד מה שאוהבים, זה הכי חשוב"
אחרי עשור של השקעות כבדות, בבזק מסמנים מעבר לשלב הבא: ירידה בקאפקס, עלייה בתזרים והתרחבות לעולמות ה-AI והענן. "אנחנו עוגן לאומי לתשתיות ישראל ומוכנים לעשרים השנה הבאות", אומרים בהנהלה; וגם - האם החדירה של ה-AI תתורגם לפיטורים בקבוצת בזק?
בראיון מיוחד לביזפורטל סמנכ"ל הכספים אלי כליף מסביר איך ההתייעלות, ירידת החוב והצמיחה בתרופות המקוריות מחזקים את המומנטום של חברת התרופות. האם טבע בפני שנים של צמיחה? לפני שנה כשהמניה היתה מעל 20 דולר כליף אמר שכן, המניה ירדה אפילו עוד וסיפקה לכם הזדמנות
כניסה - מאז היא עלתה והאנליסטים סבורים שהיא בדרך ל-30 דולר
חן גולן, יו"ר נקסט ויז'ן, מסביר בראיון לביזפורטל למה הירידה בצבר לא מטרידה, מתייחס להשפעת סגירת המרחב האווירי על ההכנסות, ומבהיר כי הביקושים ממשיכים להגיע מכל השווקים והיבשות
ראיון עם ממציא על - ד"ר שמעון אקהויז; דוח מצוין לסופווייב הזניק אותה לשווי של מיליארד שקל - מנגד, אינמוד הגדולה מתקשה מאוד בשוק, אבל המניה בשפל ומתמחרת תרחיש שלילי - לפני שנתיים הערכנו שסופווייב זולה ביחס לאינמוד, האם
זה התהפך?
יואב תורג'מן, מנכ"ל רפאל: "אנחנו מתמודדים בגיוס עובדים מול אנבידיה ומצליחים לגייס 500 אנשים ברבעון"; "אני מאחל לאלביט הצלחה במערכת הלייזר להתקפה, פרויקטים בארה"ב בוטלו אחד אחרי השני"
הנגיד הוא בעל הבית של הבנקים ואם הוא יגביל את הבנקים תהיה בעיה בכלכלה. שאול נאוי, בעל השליטה ומנכ"ל יעקב פיננסים: "יש שלושה דברים חשובים בעסקי אשראי - פיזור, פיזור, פיזור. כולם נותנים אשראי רק לנדל"ן, אנחנו מפוזרים יותר, נשענים על טווח קצר וגמישים יותר";
"חוץ ממניות של יעקב פיננסים אני לא מחזיק אפילו במניה אחת"