לאחר פרסום הדו"חות: ג'פריס חם על מניית הביומד הזו "יעד של 100 מיליון דולר הוא סביר" ונוקט באפסייד מרשים

גיא ארז | (5)
נושאים בכתבה קמהדע

חברת קמהדע 3.16% דיווחה אתמול (ג') על תוצאותיה הכספיות לרבעון הרביעי ולשנת 2015 כולה והציגה רווח גולמי רבעוני בסך 8.3 מיליון דולר, בהשוואה ל-7.5 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד - מקבלת היום עדכון המלצה חיובי מצד ג'פריס. עם פרסום הדו"חות הציגה החברה את אבני הדרך שלה לחודשים הקרובים והנהלת קמהדע אף הציגה יעד של 100 מיליון דולר הכנסות בשנת 2017, זאת כשסך ההכנסות ב-2015 הסתכמו ב-70.1 מיליון דולר, לעומת 71.1 מיליון דולר ב- 2014.

לאחר הפרסום, בית ההשקעות ג'פריס הותיר את המלצתו למניה ב'קניה' את מחיר היעד הותיר על 7 דולר. בהמלצה גם מציינים כי יעד ההנהלה ל-100 מיליון דולר מכירות הינו "מגובה היטב" (well supported), וכאמור סימנו מחיר יעד של 7 דולר למניה, בעוד מחיר הסגירה שלה אמש בוול-סטריט (לאחר עליה של 2.2%), עומד על 3.75 דולר למניה. מכאן - מדובר באפסייד של מעל ל-86%.

נדגיש כי בהמלצה מציין בית ההשקעות כי יעדי החברה תלויים בתרופת "Glassia". בהקשר זה, בדו"חות קמהדע ציינו כי קיימת הארכה שלישית להסכם אספקת ה''גלאסיה'' של החברה עם 'בקסלטה'. ההסכם נחתם במקור בשנת 2010, ויאריך את אספקת המוצרים עד לשנת 2018 - מה שמגדיל את ההכנסות המינימליות מהמוצר בכ- 50 מיליון דולר לסך של 240 מיליון דולר עבור השנים 2010-2018.

בהמלצה מציינים האנליסטים כי אי הוודאות במסחר במניה נמשך, אך בשנת 2016 מספר סיכונים עשויים להיעלם: "בשנה הקרובה נקבל תשובות בנושא הרגולציה באירופה".

מניית קמהדע נסחרה בתנודתיות בשנה האחרונה, כשבסיכום 12 החודשים האחרונים היא איבדה כמעט 7% מערכה. שווי החברה לפי המסחר בישראל עומד על 546 מיליון שקל.

דו"חות קמהדע:

הכנסות של 70.1 מיליון דולר בשנת 2015 כולה, הכוללות הכנסות בסך 43.1 מיליון דולר במגזר המוצרים התעשייתיים והכנסות בסך 27.0 מיליון דולר במגזר מוצרי ההפצה.

הכנסות בסך 25.9 מיליון דולר ברבעון הרביעי של 2015 בהשוואה להכנסות בסך 24.9 מיליון דולר ברבעון הרביעי אשתקד.

הכנסות בסך 17.7 מיליון דולר ממגזר המוצרים התעשייתיים ברבעון הרביעי של 2015  בהשוואה להכנסות בסך 19.1 מיליון דולר ברבעון הרביעי אשתקד.

 

הכנסות בסך 8.1 מיליון דולר ממגזר מוצרי ההפצה ברבעון הרביעי של 2015  בהשוואה להכנסות בסך 5.8 מיליון דולר ברבעון הרביעי אשתקד.

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    PSTI 10/02/2016 09:34
    הגב לתגובה זו
    האם כל מה שהיא מפתחת לא שווה סקירה כלשהיא ? מדוע בחו"ל מוצאים לנכון לסקור אותה וכאל לא ? המניה הזו נחתה כבר מעל 70% ועדיין נוחתת. פשוט אין תחתית. עד איפה ?
  • 3.
    בני 03/02/2016 12:29
    הגב לתגובה זו
    מניית השנה. תזכרו את התאריך. 150% השנה שער 30שח
  • 2.
    זוכרים את השיא שלה. מאז התרסקה והתרסקה (ל"ת)
    קמהדע 03/02/2016 12:07
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    NOBO 03/02/2016 12:05
    הגב לתגובה זו
    מה שהם אומרים קורה, בסוף עוד נראה גם אישור לאינהלציה באירופה
  • מוריס 03/02/2016 20:29
    הגב לתגובה זו
    הנהלה מנומנמת. נשמע כמו לונדון נראה כמו חדרה. רק צור יכול לבחור מישהוא גרוע ממנו

אליום: "הסכם מהותי" בדרום קוריאה של 4.5 מיליון שקל

גיא בן סימון |
נושאים בכתבה אליום מדיקל
אליום מדיקל, חברת מכשור רפואי המתמחה בטכנולוגיות זעיר פולשניות, הודיעה היום עלהיקשרות עם חברה בדרום קוריאה בהסכם בלעדי להפצת מערכות הסטנטים האורולוגים והביליאריים שהיא מייצרת. אליון מסרה לבורסה כי מדובר בחברה המתמחה בהפצת מכשור רפואי בעיקר בתחומי אורולוגיה וגינקולוגיה. מדובר בהסכם בלעדי ל-5 שנים כאשר תחילת המכירות על פיו צפויה כבר במהלך שנת 2016, ובמסגרתו המפיץ מחויב לרכוש במשך תקופת ההסכם הראשונה סטנטים אורולוגים וביליאריים של אליום בהיקף מצטבר של 4.5 מיליון שקלים לפחות ובהתאם ליעדים רבעונים מינימאליים. אליום מעריכה הסכם ההפצה לשוק הדרום קוריאני הינו מהותי, הן ברמת פוטנציאל ההכנסות והרווחיות שהוא מגלם והן ברמת החדירה לשוקי פעילות מתפתחים ואטרקטיביים. אסף אלפרוביץ, מנכ"ל קבוצת אליום: "ההסכם המשמעותי בקוריאה חשוב הן ברמת פוטנציאל ההכנסות והרווחיות שהוא מגלם, עם תחילת מכירות הצפויה כבר במהלך שנת 2016, והן ברמת החדירה לשווקים חדשים ואטרקטיביים, בדגש על אסיה. הסכם ההפצה לשיווק מוצרי החברה בקוריאה הינו בהתאם לאסטרטגיה העסקית ליצירת מנועי צמיחה חדשים לחברה, זאת על מנת להמשיך את מגמת העלייה המשמעותית במכירות שרשמה החברה במהלך השנה האחרונה. להערכתנו, השקת המוצרים בקוריאה, בהינתן אוכלוסייתה הגדולה, מערכת הבריאות המתקדמת והצומחת, השיפוי הביטוחי הרחב שקיבלנו מהמבטח הלאומי שמכסה כמעט את כל אוכלוסיית המדינה, וכן מעמדו החזק של המפיץ מהווה אבן דרך משמעותית במאמצי החברה לשיווק המוצרים בשווקים משמעותיים חדשים בנוסף לשווקים בהם החברה פועלת".