פוטומדקס טסה 8%; שברה שיא מכירות יומיות בערוץ הקניות בארה"ב

תוך 24 שעות נמכרו 41 אלף מכשירים ביתיים להסרת שיער ששמם המסחרי הוא No!No Hair!, בתמורה ל-249.9 דולר למכשיר, כלומר מכירות בסך 10.25 מיליון דולר
יעל גרונטמן |

שיגעון הסרת השיער בארה"ב בעיצומו וחברת פוטומדקס דיווחה לבורסה על שבירת שיא מכירות בערוץ הקניות האמריקני מאז 2007. החברה הצליחה למכור 41 אלף מכשירים ביתיים להסרת שיער ששמם המסחרי הוא No!no Hair! בתמורה ל-249.9 דולר למכשיר ורשמה מכירות של 10.25 מיליון דולר תוך 24 שעות בלבד.

הדיווח של פוטומדקס התפרסם רק הבוקר בבורסה המקומית, אך יצא כבר ביום ה' האחרון ושלח את המניה לרשום עלייה של 3.7% לשער של כ-14 דולר ביום שישי בוול סטריט ופתחה בכך פער ארביטרז' של כ-8% ביחס למחירה בארץ, פער שנסגר הבוקר. באמצע יוני עוד נסחרה מניית החברה ברמה של כ-10.7 דולר, כך שבחודש האחרון היא רשמה זינוק של 31%.

שבירת השיא היומי של מכירות המוצר הביתי להסרת שיער ללא כאב בערוץ הקניות האמריקני ארע במסגרת אירוע יופי מיוחד ששודר ב-4 ביולי. את האירוע הובילה מומחית היופי הבינלאומית, ג'ניפר קרופורד וכובת אופרות הסבון, קייסי דה פאייבה.

על פי הודעת החברה, ב-5 השנים האחרונות נמכרו אמצעות ערוץ הקניות האמריקני 260 אלף מכשירים ביתיים להסרת שיער מסוג No!No Hair! ו-3 מיליון מכשירים נמכרו ברחבי העולם.

"לערוץ הקניות האמריקני, Home shopping television היתה תרומה משמעותית ביותר להצלחה ההולכת וגדלה של ה-No!No Hair! והיה זה מסע מופלא להגיע איתם לאן שהגענו כיום", אמר ד"ר דולב רפאלי, מנכ"ל פוטומדקס.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה