פוטומדקס טסה 8%; שברה שיא מכירות יומיות בערוץ הקניות בארה"ב
שיגעון הסרת השיער בארה"ב בעיצומו וחברת פוטומדקס דיווחה לבורסה על שבירת שיא מכירות בערוץ הקניות האמריקני מאז 2007. החברה הצליחה למכור 41 אלף מכשירים ביתיים להסרת שיער ששמם המסחרי הוא No!no Hair! בתמורה ל-249.9 דולר למכשיר ורשמה מכירות של 10.25 מיליון דולר תוך 24 שעות בלבד. הדיווח של פוטומדקס התפרסם רק הבוקר בבורסה המקומית, אך יצא כבר ביום ה' האחרון ושלח את המניה לרשום עלייה של 3.7% לשער של כ-14 דולר ביום שישי בוול סטריט ופתחה בכך פער ארביטרז' של כ-8% ביחס למחירה בארץ, פער שנסגר הבוקר. באמצע יוני עוד נסחרה מניית החברה ברמה של כ-10.7 דולר, כך שבחודש האחרון היא רשמה זינוק של 31%. שבירת השיא היומי של מכירות המוצר הביתי להסרת שיער ללא כאב בערוץ הקניות האמריקני ארע במסגרת אירוע יופי מיוחד ששודר ב-4 ביולי. את האירוע הובילה מומחית היופי הבינלאומית, ג'ניפר קרופורד וכובת אופרות הסבון, קייסי דה פאייבה. על פי הודעת החברה, ב-5 השנים האחרונות נמכרו אמצעות ערוץ הקניות האמריקני 260 אלף מכשירים ביתיים להסרת שיער מסוג No!No Hair! ו-3 מיליון מכשירים נמכרו ברחבי העולם. "לערוץ הקניות האמריקני, Home shopping television היתה תרומה משמעותית ביותר להצלחה ההולכת וגדלה של ה-No!No Hair! והיה זה מסע מופלא להגיע איתם לאן שהגענו כיום", אמר ד"ר דולב רפאלי, מנכ"ל פוטומדקס.
הסכם הפצה ראשון לקולפלנט באיטליה - המניה קופצת
הסכם הפצה ראשון לקולפלנט באיטליה. חברת היוטכנולוגיה הישראלית העוסקת בפיתוח, ייצור, ושיווק מוצרים רפואיים מבוססי קולגן אנושי דיווחה היום על הסכם ראשון באיטליה לשיווק המוצר לריפוי פצעים Vergenix בארץ המגף. ההסכם מקנה בלעדיות באיטליה לתקופה של שנתיים, עם זאת ההסכם לא מהותי ושם המפיץ לא נמסר. המסחר במניה חודש בשעה 11:43 והמניה קופצת ב-2.7% במחזור של 700 אלף שקל - פי 2 מהממוצע היומי בחודש האחרון. המוצר המדובר מיועד לטיפול בפצעים כרוניים ובחתכים ניתוחיים, ומגיע בתרכובת של ג'ל להזרקה. הג'ל מבוסס קולגן אנושי של החברה, הוא מוזרק ישירות אל תוך הפצע וממלא אותו, ומאפשר הליך ריפוי עד לכדי סגירה מלאה של הפצע ללא תופעות לוואי כמו דלקות ואלרגיות. יחיאל טל, מנכ"ל קולפלנט: "חתימת ההסכם עם המפיץ האיטלקי מהווה עבורנו נקודת ציון חשובה בתהליך מימוש האסטרטגיה העסקית של החברה. כל זאת לאחר שהמוצר שלנו הוכיח יעילות קלינית בניסויים ולאחר שקיבלנו את אישור ה-CE המאפשר מכירות באירופה. בימים אלו אנו שוקדים על הקמת התשתית השיווקית על ידי קידום הסכמי הפצה נוספים באירופה, בין היתר, בדיאלוגים עם חברות הפצה, והתקשרויות עם רופאים הנחשבים למובילי דעה בתחום הרפואי של ריפוי מתקדם של פצעים. החברה פועלת להתקשרות עם מפיצים נוספים במדינות שונות באירופה, לשם הפצת המוצר".