עיריית תל אביב מחפשת חברת מיתוג לצד העבודה עם מקאן

לאחר שקיבל מקאן אריקסון את הציון המשוקלל הגבוה ביותר וגבר על המשרדים יהושע וזרמון, נבחר לטפל בתקציב הפרסום של העירייה
אפרת אדיר |

משרד הפרסום מקאן אריקסון זכה במכרז על תקציב הפרסום של עיריית תל אביב, העומד על 7 מיליון שקל בשנה. במקביל, כך נודע ל-Bizportal מתכוונת עיריית תל-אביב לבחור בחודשיים הקרובים גם חברת מיתוג שתעבוד בהלימה לצד משרד הפרסום על מיתוג מחדש של העיר תל-אביב-יפו ועל חגיגות ה-100 לעיר המתוכננות לשנת 2009.

משרד הפרסום יהושע TBWA טיפל בתקציב העירייה ב-6 השנים האחרונות ואף הגיע להיכלל בין 3 המשרדים שנותרו בשלב הגמר של המרכז, לצד זרמון גולדמן ומקאן אריקסון. בשלב הראשון של המכרז נבדקו ונוקדו תנאי איכות והצעות המחיר שהגישו המשרדים, כאשר מקאן הוביל בהצעתו עם 61.68 נקודות, אחריו זרמון עם 59.95 נקודות ולבסוף יהושע עם ניקוד של 57.32. יצויין, כי ניקוד האיכות היווה 20% מסך הניקוד הכולל וההצעות המסחריות היוו 45% מסך הניקוד הכולל.

אתמול (א') נערך שלב הפרזנטציות והניקוד הסופי המשוקלל הביא לקפיצתו של יהושע למקום השני עם 89.47 נקודות אחרי מקאן (91.49 נק') ולפני זרמון (84.7 נק'). לדברי העירייה, "ליהושע היתה פרזנטציה טובה מאד ובטווח של שבוע תתכנס ועדת המכרזים ותאשר באופן סופי את זכייתו של מקאן אריקסון בתקציב".

תקציב הפרסום של עיריית תל-אביב הינו ל-3 שנים עם אופציה לשנה נוספת. מקאן אריקסון ילווה, כאמור, גם את חגיגות ה-100 של העיר תל-אביב-יפו המתוכננות לשנת 2009, שייתכן ויתוקצבו בנפרד.

לקראת חגיגות ה-100, אומרים בעירייה, ומתוך מחשבה שמתבשלת בשנה האחרונה עלה רצון לרענן ולהחליף את הסלוגן המוכר של העיר: "עיר ללא הפסקה" ולמתג אותה אחרת. לשם כך בוחנת העירייה 15 חברות מיתוג שמתוכן תיבחר החברה שתהיה אחראית על המהלך של מיתוג העיר מחדש. מהעירייה סרבו למסור פרטים על החברות המדוברות.

תקציב המיתוג יעמוד על כ-100 אלף דולר לשנה ומהעירייה מוסרים, כי אין מדובר במכרז אלא בפגישות עם החברות וההחלטה תתבצע בחודשיים הקרובים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה