חיים רביבו ישתתף בקמפיין לקניון שלו באשדוד
כדורגלן העבר ואיש העסקים בהווה, חיים רביבו, ישתתף בקמפיין לקידום שדרת המותגים החדשה בקניון הסיטי באשדוד, אשר נמצא גם בבעלותו. רביבו יככב לצד הרקדנית מאשה טרויאנסקי מהתוכנית "רוקדים עם כוכבים" בקמפיין שעלותו 400 אלף שקל.
קניון הסיטי באשדוד נמצא בבעלות משותפת של חברת נצב"א בבעלות קובי מימון וחברת מנופים פיננסיים לישראל, בבעלותם של אברהם נניקשווילי, ג'קי בן זקן וחיים רביבו.
לדברי הבעלים, למעלה מ-14 מיליון שקל הושקעו בפיתוח שדרת המותגים החדשה בקניון אשר עתידה להיפתח בחודש הבא. רביבו ומאשה ידגמנו את המותגים המובלים בקניון כגון: אירית, מנגו, נעלי אלדו, פוקס, ביג טויס, טי אנ טי, בוס, אמפוריום ועוד.
הקמפיין יכלול שילוט על גבי אוטובוסים, חוצות ומודעות בעיתונים בעיר אשדוד וסביבתה וכן אירוע השקה ייחודי תחת הקונספט "רוקדים עם מותגים".
לדברי בני חליף, מנכ"ל הקניון: "מהרגע שהוגדר הקונספט החדש של קניון הסיטי, אנו פועלים לממש את ערכיו. פעולות אלה אשר הביאו למיצובו כקניון המוביל באזור הינן ההוכחה כי שיווק יצירתי ונכון הנו הכלי החשוב ביותר היום בכל הקשור בניהול קניונים. הקמפיין אשר מדגיש את המותגים המובילים ושילובם בקונספט החדש של קניון הסיטי משדר הצלחה, סגנון ואי התפשרות על רמה".
עוד הוסיף חליף, כי הקניון נמצא כיום במצב של 100% תפוסה וקיימת רשימת המתנה ארוכה של רשתות מובילות המעוניינות להשתלב בקניון, זאת לעומת 90% תפוסה שנרשמה בתחילת שנת 2005.