יוניליוור משקיעה מיליון שקל בקמפיין דאב
יוניליוור ישראל מעלה קמפיין תדמיתי חדש לסדרת מוצרי הטיפוח לשיער של דאב, תחת המסר: "נוסחת הלחות הייחודית של שמפו ומרכך דאב מחזירה לשיערך את המגע הרך".
הקמפיין, בהשקעה של כ-1 מיליון שקל, באמצעות מקאן אריקסון, יעלה בטלוויזיה למגזר הכללי ולמגזר הרוסי.
רותי סלמון-גולדברג, מנהלת שיווק טיפוח אישי, יוניליוור ישראל: "הקמפיין הנוכחי נועד לחזק את סדרת מוצרי טיפוח השיער של דאב בעלת נוסחת הלחות הייחודית. סרטון הטלוויזיה החדש הינו סרטון השובר את גבולות ז'אנר הפרסומות לשמפו שהכרנו עד היום, ונועד לחדד את המסר של מוצרי טיפוח השיער של דאב".
סדרת מוצרי טיפוח השיער של דאב כוללת 14 מוצרי שמפו ומרכך למגוון סוגי השיער. מנתוני נילסן (דצמבר 2007) עולה, כי תחום מוצרי הטיפוח בישראל הכולל את קטגוריות הסבונים, שמפו, טיפוח פנים, דיאודורנטים ומוצרי טיפוח העור (לא כולל קוסמטיקה יוקרתית) מגלגל כ-800 מיליון שקל בשנה. תחום השמפו מהווה את הקטגוריה הגדולה ביותר מתוך שוק מוצרי הטיפוח עם 33% ומגלגל כ-270 מיליון שקל בשנה, מתוכו מהווה מותג דאב כ-5% נתח שוק.