סמנכ"ל המכירות של קבוצת אתרי דה-מרקר עובר לדפי זהב
שינויים במחלקת המכירות של חטיבת האינטרנט של קבוצת הארץ, הכוללת את האתרים עכבר העיר און-ליין, דה-מרקר והארץ בעברית ובאנגלית. ל-Bizportal נודע, כי אורן חפץ, סמנכ"ל המכירות של הקבוצה, עוזב ועובר לנהל את חברת D-MEDIA, חברת המדיה המקוונת החדשה של קבוצת דפי זהב.
אייל סלוניקי יחליפו בתפקיד. סלוניקי משמש כמנהל אתר Haaretz.com, מזה כשנתיים וחצי, ולאחרונה מונה גם למנהל עכבר העיר Online. בעברו המקצועי שימש סלוניקי, בעל תואר MBA, כמנהל פיתוח עסקי ושיווק, בחברת Valis - סטארטאפ שפיתח אפליקציות סלולריות מבוססות מיקום, במשך שנתיים וחצי.
אורן חפץ (34) אישר את הידיעה. "לאחר 4 שנים וחצי של עבודה מרתקת בקבוצת TheMarker, אני ממשיך לדרך חדשה בקבוצת דפי זהב ומאחל הצלחה רבה לאייל. אשמח להמשיך את הקשר ושיתופי הפעולה עם קבוצת TheMarker גם בתפקידי החדש".
חפץ ייכנס לתפקיד בעוד כחודש ויעסוק בהקמת וביסוס רשת האתרים כפלטפורמה פרסומית שמצטרפת לגופים הגדולים כגון וואלה ו-YNET.
נזכיר, כי בעלת המניות של פריזמה היא קרן מרקסטון, אשר חולשת גם על השליטה בחברת "דפי זהב". ניר למפרט, מנכ"ל דפי זהב, אמר לפני כחודש בראיון ל-Bizportal בכנס השיווק והמדיה כי האינטרנט הוא מנוע הצמיחה העיקרי של דפי זהב הנחשבת לאחת מ-3 הקבוצות עם ההכנסה הגבוהה ביותר ברשת.
בבעלות קבוצת דפי זהב נמצאים האתרים "זאפ" להשוואת מחירים בתחום הצרכנות; אתר המסעדות "רסט"; האתר האקדמי "פרופסור"; אתר הנדל"ן לסטודנטים "מד"ס"; אתר עוזרת פור-יו; האתר החברתי "בואנה"; אתר החיילים "שבוז"; אתרי "לימודים" ו"מלגות ואתר הבריאות "אינפומד".
לדברי הקבוצה, באתרים אלה זמן הגלישה הממוצע לגולש הינו ארוך בשל היותם אתרי עומק נתון אשר מחזק את היכולת של האתרים הללו להעביר מסר פרסומי בצורה יעילה.
למפרט אינו חושב לעצור את הרכישות ומבטיח: "לא סיימנו לרכוש אתרים". החדשנות האסטרטגית מבחינתו באה מהחזון להיות הכתובת האולטימטיבית לחיפוש שירותים ועסקים, החל מטלוויזיה וכלה בבילוי במסעדה. באותו ראיון גילה למפרט לראשונה, כי החברה עומדת להתרחב בתחום המדיה ובקרוב תקים רשת אתרים תחת השם: D-MEDIA אשר תעבוד בסינרגיה מותגית ופונקציונלית לכל אתרי הקבוצה ותתחרה בחברות המדיה.
לדבריו, "כבר היום יש לקבוצת דפי זהב מפרסמים קטנים ורבים ונציע להם שורה של שירותים, החל מקניית מדיה, בניית אתרים, דרך הפקת סרטוני תדמית באיכות טלוויזיונית וכלה בשירותים של מנועי חיפוש לעסקים קטנים ובינוניים". כך, d-media תאפשר לפרסם בכל אתרי הקבוצה בו זמנית או לבחור לפרסם בחלק מהאתרים על פי הרלוונטיות של המסר הפרסומי.