טיב טעם מדווחת על הצלחת מהלך הוזלת 250 מוצרי יסוד

בנוסף, מעלה קמפיין המעביר את המסר כי משתלם לעשות גם את הקניות השבועיות בטיב טעם; מנסה למצב עצמה כרשת קמעונאית השלישית בגודלה
אפרת אדיר |

רשת טיב טעם ממשיכה בקו האסטרטגי עליו הכריזה לפני כחודשיים שעיקרו הפיכתה לרשת עיקרית לקנייה שבועית ועולה השבוע עם קמפיין חדש תחת המסר: "מהיום משתלם לעשות בטיב טעם גם את הקניות השבועיות".

הקמפיין, בהיקף כ-3 מיליון שקל, יעלה באמצעות משרד הפרסום יורו תל אביב, בטלוויזיה ערוץ 2, 10 ו-9, עיתונות ארצית ואינטרנט למשך שבועיים.

בתוך כך, מדווחת החברה על הצלחת המהלך של הוזלת 250 מוצרים בסיסיים ומכירתם במחירים אטרקטיביים לחברי המועדון בלבד, שהחל לפני כחודשיים. לדברי החברה, מהלך זה הביא לגידול בכל רובדי הפעילות של החברה ובין היתר, מספר המבקרים גדל בכ-3% ומכירות המוצרים המוזלים עלו ב-30%.

לדברי דן איתמר, סמנכ"ל השיווק והמכירות של טיב טעם, מטרתו של מסע הפרסום להבליט את ייחודה של רשת טיב טעם כרשת המציעה מחירים אטרקטיביים על מוצרי הבסיס והמכולת, מבלי לוותר על חווית הקנייה הייחודית והמגוון שהיא מציעה לעומת רשתות שיווק אחרות. "הקמפיין מבטא את האסטרטגיה השיווקית של טיב טעם, כשמטרתה להפוך לרשת קמעונאית המזון השלישית בישראל". הוא מציין, כי זו הפעם הראשונה שטיב טעם יוצאת בקמפיין העוסק במחירים וכדאיות הקנייה השבועית, ולא במסרים תדמיתיים בלבד. יחד עם זאת, הקמפיין משלב שפה תדמיתית ומבודלת.

רשת טיב טעם כוללת 23 סניפים בישראל ונמצאת בבעלות משותפת של עמית ברגר (באמצעות אנטר הולדינגס) וקובי טרייביטש. החברה הפסידה 23.6 מיליון שקל בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2006 ובשנת 2007 מנסה הרשת להגדיל את מספר חברי המועדון ולהביא לצמיחתה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה