אחרי נסטלה ויוניליוור, גם קלוגס מטפלת בדגני הבוקר

מעלה קמפיין חדש למותג אול בראן, להגברת צריכת סיבים תזונתיים בעלות של 750 אלף דולר
אפרת אדיר |

סקר שערך משרד הבריאות מראה, כי הישראלים אינם מגיעים לצריכת הסיבים היומית המומלצת. נשים צורכות בממוצע 57% מצריכת הסיבים המומלצת בעבורן וגברים צורכים 50% מהצריכה המומלצת.

החברות המשווקות את דגני הבוקר שוקדות כל אחת בנפרד בימים אלה על החדרת נושא התזונה הנבונה בקרב הצרכנים. אסם-נסטלה הודיעה בתחילת השבוע על מהלך של הכנסת דגנים מלאים לכל סדרת דגני הבוקר של החברה. יוניליוור, מצידה, חזרה עם קמפיין למותג ברנפלקס ללא תוספת סוכר לקהל היעד הבוגר של דגני הבוקר, וכעת קלוגס יוצאת בקמפיין חדש לסדרת הדגנים העשירים בסיבים תזונתיים "קלוגס אול בראן", בהשקעה של 750 אלף דולר.

הקמפיין ימשך כחודש ימים ויכלול סרטון טלוויזיה אשר ישודר בערוצי הטלוויזיה המסחרית, פעילות קד"מ ייחודית ומבצעים אטרקטיביים ברשתות השיווק.

בהתבסס על מחקר שערכה חברת קלוגס העולמית ובו נמצא, כי אכילת דגני בוקר "קלוגס אול בראן" במשך 14 יום תורמת להרגשת בריאות וחיוניות, מציג הסרטון אישה חיונית ושלווה הנוסעת על אופניים ופוגשת בדרכה נשים נוספות אשר בניגוד אליה סובלות מתופעות שליליות הקשורות לאכילה בלתי מספקת של סיבים ומרגישות נפוחות, כבדות ועייפות. בכדי להימנע מתופעות אלה, מציעה קלוגס את המסר: "תוך 14 יום תוכלו להרגיש נפלא" המזמין את הצרכנים לאכול מנה יומית של קלוגס אול בראן במשך שבועיים.

ייתכן, כי התחרות המתמשכת בין חברות הדגנים על בחירתו והעדפותיו של הצרכן תביא את החברות לצאת במבצעים והנחות לטובת הצרכן. מצד שני, הבלבול בין שמות המותגים והפרסום הרב יכולים להביא לבחירה לא מכוונת של מותג אחד על פני האחר.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה