המותג מאלטי בפעילות שיווקית ליולדות
מהדורה מוגבלת של פחיות מעוצבות יופצו בערכה ייחודית בקרב יולדות ברחבי הארץ; המהלך בהשקעה של 250 אלף שקל
מבשלות בירה ישראל, המשווקת את מותג הבירה השחורה מאלטי, יוצאת בפעילות שיווקית מול קהל יעד של יולדות, בהשקעה של כ-250 אלף שקל.
במסגרת הפעילות, השיק המותג מאלטי פחית מעוצבת במהדורה מוגבלת שתופץ בקרב כ-100,000 יולדות ברחבי הארץ.
הפחית המעוצבת נושאת על גבה כיתוב המסביר את יתרונות המוצר ומדגיש את המסר: "כשאמא שותה מאלטי - התינוק שותה חלב".
לימור בן-חיים, דיאטנית קלינית: "בירה מאלטי היא משקה טבעי נטול אלכוהול המכיל ויטמינים וומינרלים וכן רכיבים צמחיים ייחודיים בעלי השפעות מגוונות מייצור חלב אם ועד הגנה על הלב. המשקה מביא עמו טעם מיוחד שונה מבוסס על רכיבים טבעיים בלבד ובעל ערך בריאותי מוסף".