בארכה - מותג מזון ערבי-ישראלי המושק ב-4 מיליון שקל
יתמקד במוצרי טחינה גולמית בטעמים ומוצרי חלבה אותנטית בטעמים
שחקן חדש נכנס לשוק המזון הישראלי האותנטי - "בארכה". המותג יושק בהשקעה של 4 מיליון שקל על ידי היצרנית "רושדי תעשיות מזון", חברת מזון ערבית-ישראלית ותיקה בארץ. "בארכה", שפירושו ברכה ושפע בערבית, יתמקד במוצרי טחינה גולמית בטעמים ומוצרי חלבה אותנטית בטעמים.
בימים אלה עולה קמפיין להשקת המותג באמצעות משרד הפרסום פובליסיס אריאלי, שיתמקד בהצגת קו מוצרי הטחינה והחלבה של "בארכה". הקמפיין, ברוח חזון המותג, מביא טעימה מתרבות המזון והאירוח הערבי לכל בית בישראל.
הקמפיין מתמקד בסדרת סרטוני אנימציה בהם המוצרים הופכים לכוכבי תרבות המזרח בדגש על סממני התרבות האתניים עם צלילים, צבעים וריחות ססגוניים ומזרחיים. החל מאריזת טחינה שהופכת לרקדנית בטן ואריזה ההופכת לדרבוקה אתנית לצלילי תיפוף, ועד לאריזת חלבה שהופכת לכלי הנגינה עוד.
הקמפיין עולה בטלוויזיה ובעיתונות.