סמנכ"ל השיווק של שופרסל - ירון דור התפטר

לאחר שנה בתפקיד. הסיבה - שינוי ארגוני. בראיון בלעדי ל-Bizportal בתחילת החודש הבטיח דור כי יוביל את הרשת השנה להשלמת המיתוג מחדש
אפרת אדיר |

סמנכ"ל השיווק בחברת שופרסל , ירון דור, ביקש מאפי רוזנהויז, מנכ"ל החברה, לסיים את תפקידו לאור השינוי הארגוני הצפוי בהנהלת החברה במסגרתו יאוחדו אגפי השיווק והסחר. לאחר המיזוג יפעלו כאגף אחד תחת ניהולו של אלי גידור. ירון דור הוביל בשנה האחרונה את תהליך האסטרטגיה והמיתוג של חברת שופרסל, בכלל זה השקת הפורמטים השיווקים, השקת פעילות כרטיס האשראי, השקת המותג הפרטי תוך הקפדה על השפה התקשורתית השיווקית החדשה של שופרסל.

ההחלטה של דור התפרסמה הלילה והפתיעה רבים בשוק. בראיון בלעדי שנתן לאחרונה ל-Bizportal אמר דור בתחילת החודש, כי הוא מתכנן להוביל את שופרסל להשלמת מה שהוא כינה: "מט ב-7 מהלכים". ולנהל את הפעילות של המיתוג ובניית מגוון של שירותים חדשים ומשודרגים ברשת.

ירון דור היה אחראי על המהלך השיווקי הפרסומי במהלך מלחמת לבנון ה-2 וטיפל בקמפיין הפרסום למען החיילים והתושבים בצפון. הוא כיהן בתפקיד החל מינואר 2006 בתפקיד סמנכ"ל השיווק של שופרסל ובנוסף כמנכ"ל שופרסל פיננסים חברת בת האחראית על השקת כרטיס אשראי שופרסל בשיתוף לאומי קארד וחברת פז. דור בן 46. טרם הגעתו לשופרסל שימש כמנכ"ל ניו פארם במשך 5 שנים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה