פריגת ו-ילו בשת"פ לט"ו בשבט בהשקעה של 500 אלף שקל
חברת פריגת, המתמחה בייצור מיצים מבוססי פרי טבעיים, ורשת חנויות הנוחות YELLOW, יוצאות בקמפיין ושיתוף פעולה לט"ו בשבט, בהשקעה של כ-500 אלף שקל. הפעילות תלווה בקמפיין פרסום, במבצע משותף ובפעילות קד"מ ודיול בתחנות פז בהן פועלות חנויות YELLOW.
במסגרת שיתוף הפעולה יתקיים מבצע במסגרתו ברכישת אחד ממוצרי פריגת בתחנות הדלק של ילו יוענק עציץ במתנה, הנותן ללקוחות YELLOW הנמצאים בדרכים אופציה נוחה למתנה לחג.
גלעד אלמגור, מנהל תחום צריכה מחוץ לבית בפריגת: "פריגת מעניקה לצרכנים אפשרות להתחבר לטבע גם כשהם נמצאים בדרך. ילו נבחרה כשותפה לפרוייקט מתוך ראייה אסטרטגית של שתי החברות להעניק לצרכן את הערך המוסף הגבוה ביותר בשילוב חוויה על הדרך". לדברי בן מוסקל, מנכ"ל רשת Yellow: מבצע זה מהווה נדבך נוסף מבין האטרקציות בהן משתמשת רשת Yellow למשיכת קהל לחנויות ומחזק את תפיסת ה-One stop shop של החברה, אנו דוגלים ביחס אישי וחם לנהגים שעל אם הדרך ומנסים להביא את חווית הקנייה בחניות כאישית ומרגשת, לכן ראינו בפריגת כשותף אסטרטגי מתאים לפרוייקט המיוחד".