יובל לנדסברג: מכירות קוסמופארם ב-2006 - 120 מ' ש'
חברת קוסמופארם, יצרנית מותגי הטיפוח "קרמה" ו"כיף", משיקה 7 סדרות מוצרים חדשות בתחום טיפוח השיער, תחליבי הרחצה, קרם גוף והדיאודורנטים. ההשקות ילוו בפעילות שיווקית ופרסומית בהיקף של כ-3 מיליון דולר, הכוללת קמפיינים בטלוויזיה ובעיתונות, באמצעות משרד הפרסום יורו תל אביב, ופעילויות קד"מ להגברת ההתנסות באירועים שונים ובמכוני כושר.
יובל לנדסברג, מנכ"ל קוסמופארם, מסר כי החברה צמחה בשיעור של 400% במהלך 5 שנות פעילותה ומכירות החברה בשנת 2006 הסתכמו בכ-120 מיליון שקל. כמו כן, לדבריו, צפי המכירות לשנת 2007 הנו כ-160 מיליון שקל. מנתוני נילסן לשנת 2006 עולה, כי קוסמופארם מחזיקה בנתח השוק הגדול ביותר בישראל - 28%, בתחום תחליבי הרחצה עם המותגים קרמה וכיף. כן, מחזיקה החברה בקטגוריית קרם הגוף נתח שוק של כ-15.4% וממוקמת במקום השני בקטגוריית לחות לשיער עם נתח של 18%.
לדברי לנדסברג, קוסמופארם הביאה עמה לשוק הטואלטיקה חדשנות ותעוזה מוצרית מבחינת ניחוחות ומרקמים. "במשך חמש שנים עסקנו בבניית קרמה וכיף ומיצובם. מנועי הצמיחה החדשים של החברה יתבססו על העצמה וחיזוק המותגים בקטגוריות הקיימות ולצדה חדירה לתחומי פעילות חדשים.
בין הסדרות החדשות המושקות ניתן למצוא מוצרי אנטי-אייג'ינג בקטגוריית הטואלטיקה. קטגוריית קרם הגוף עומדת על 30 מליון שקלים ועם השקת המוצר החדש מתעתדת החברה לכבוש נתח של 25% מקטגוריית זו.
קטגוריית טיפוח השיער מהווה מנוע צמיחה עיקרי לשנת 2007 עבור קוסמופארם. כעת מושקת סדרת טיפוח בשם Crema Recharge הכוללת: שמפו, מרכך ומסיכות לשיער. קוסמופארם מתעתדת לכבוש נתח של % 10 מתחום השמפו והמרכך, מתוך שוק הנאמד בכ-330 מיליון שקל. בתחום המסיכות לשיער מתכוונת החברה להגיע באמצעות המוצרים החדשים לנתח של 25%, מתוך שוק הנאמד בכ-10 מיליון שקל.
בתחום הדיאודורנטים מחזקת קוסמופארם את מעמדה עם השקת סדרה חדשה תחת המותג קרמה שתכלול דיאודורנט בארבעה פורמטים: ספריי, סטיק, ג'ל ורול-און ובניחוחות שונים. שוק הדאודורנטים בישראל מגלגל מדי שנה כ-180 מיליון שקל, היעד של קרמה הוא לכבוש נתח שוק של 20% בתוך כשנה.
בשוק הסבונים הנוזליים מובילים תחליבי הרחצה "כיף" עם נתח של 19.3%. עם השקת סדרת "יוגורט כיף" על בסיס יוגורט, מתעתדת קוסמופארם להגיע לנתח של 25% בתוך כשנה.