ארל'ה כהן

ארל'ה כהן, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי ב-MSN ישראל עונה על שאלון האינטרנט
אפרת אדיר |

כאתר אינטרנט, החלטנו לבחון את התחום שלנו ולשאול אנשי מקצוע מענף הפרסום שאלות בנושא האינטרנט וגם שאלות אישיות. הפעם מתארח ב-BIZ-QUIZ ארל'ה כהן, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי ב-MSN ישראל.

לאיזה מותג בינלאומי היית רוצה לעשות קמפיין אינטרנט?

ל-Live, מותג האינטרנט החדש של מיקרוסופט ו-MSN שיגיע לישראל בשבועות הקרובים. יהיה מרתק לראות כיצד חברה באוריינטציה כל-כך טכנולוגית עושה מעבר להיות שחקן מרכזי גם בעולם השיווק והפרסום.

מהו קמפיין האינטרנט הבולט בישראל בשנת 2006? אהבתי את העבודה שעשו נקסט-אין לקסטרו. שילוב של קריאטיב טוב, מוצרי פרסום יחודיים, מעבר לבאנרים ואיסוף מאגר נתונים database שייצר ללקוח תקשורת עם הגולשים.

איזה אדם מתחום הפרסום בעבר ובהווה תרם את התרומה הגדולה ביותר לתחום?

חלוצי התחום בארץ - אילן פילוסוף ממייסדי וואלה!; אורי אדוני שניהל את MSN הרבה שנים עד לאחרונה; ינון לנדנברג ודורון טל שהקימו את אידיאולוג'יק, כשהרבה אנשים לא הבינו בכלל מה זה פרסום באינטרנט.

מה הפספוס הגדול ביותר בתחום הפרסום באינטרנט שהיה השנה?

הפספוס הוא שעדיין ישנם מפרסמים גדולים שפחות מ-10% מתקציב השיווק שלהם מוקצה לאינטרנט, למרות שהיום כבר כולם יודעים שהאינטרנט נותן את ה-R.O.I הטוב ביותר מול כל מדיה אחרת.

איזה חלק מעוגת הפרסום יתפוס האינטרנט בעוד כ-5 שנים?

לפחות 20%. כל אחוז פחות יהיה תמוה בעיניי.

איפה אתה רואה עצמך בעוד מספר שנים?

אני רואה עצמי כחלק מצוות ההובלה של פורטל MSN ופורטל לייב - סמנכ"ל שיווק של שניים מחמשת המותגים שיובילו את האינטרנט הישראלי בעשור הקרוב.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה