קמפיין חדש למסקרות של רבלון בהשקעה של מיליון שקל

השחקנית ההוליוודית האלי ברי מובילה את הקמפיין העולמי
שרות Bizportal |

חברת הקוסמטיקה הבינלאומית "רבלון" עלתה בקמפיין חדש למסקרה FABULASH, וממשיכה לתמוך במותג בהשקעה של כמיליון שקל.

הקמפיין, שיימשך כשבועיים, כולל סרטון טלוויזיה בערוץ 2, פעילות קד"מ ומבצעים אטרקטיביים ברשתות השיווק, כגון: מבחר מסקרות במחיר של 59.90 שקל במקום 99 שקל.

השחקנית ההוליוודית האלי ברי היא כוכבת הקמפיין ואחת מהדוברות המובילות של חברת "רבלון". הקמפיין הינו הראשון מאז המעבר של חברת "רבלון" העולמית למשרד הפרסום החדש שלה "קפלן-ט'לר", שנחשב למטאור עולה בעולם הפרסום.

ב"רבלון" מרוצים מההזדמנות שניתנה למשרד ומדווחים, כי קמפיין המסקרות הכפיל את מכירות המסקרות בארה"ב בתקופת שידורו באזור.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה