רשת "דינמיקה" ממתגת מחדש בהשקעה של 4 מיליון דולר

מבטיחה מהירות בשירות ובתיקוני מכשירים; תקרא מעכשיו - דינמיקה סלולר; צופה גידול של 10% במכירות בשנת 2007 בעקבות המיתוג המחודש
אפרת אדיר |

רשת "דינמיקה", מקבוצת סאני אלקטרוניקה והמשווק המורשה של סלקום, משנה את שמה ל-"דינמיקה סלולר" ומשיקה אסטרטגיה שיווקית חדשה בדגש על תפיסת שירות מהירה וחדשנית המותאמת לצרכי הלקוח.

המהלך, בהיקף של 4 מיליון דולר ובשיתוף חברת סלקום, כולל שינוי נרחב במערך השירות, וכן, תהליך ארגוני מקיף להטמעת תפיסת לקוח חדשה וערכי המותג. כמו כן, ילווה השינוי בעיצוב חזותי חדש של הסניפים ושפה פרסומית חדשה.

דינמיקה סלולר מחזיקה כיום בכ-20% משוק קמעונאות הסלולר והציגה גידול של 30% במכירות במהלך השנה האחרונה.

לדברי ירון הורוביץ, מנכ"ל רשת דינמיקה, "אנו צופים כי המהלך האסטרטגי הנוכחי יביא לגידול נוסף בלקוחות הרשת". ההערכה היא כי הרשת עתידה להגדיל את המכירות ב-10% נוספים במהלך שנת 2007, תוך פתיחת 3 סניפים נוספים במהלך 2007, נוסף על 40 הסניפים שבבעלותה כיום.

בין השירותים שמציעה החברה: שירות קבלת סלולר חלופי מיידית ותיבת אל תור לתיקון סלולריים. רכישה ושדרוג מכשיר סלולרי נתפסים לרוב כעסקה מורכבת שדורשת שקלול פרמטרים רבים. לדברי הורוביץ, מחקרים שערכה דינמיקה סלולר העלו כי, הפרמטרים החשובים ללקוח בתהליך רכישה ושירות למכשיר הסלולר הם: הביטחון במקום בו מתבצעת הרכישה או התיקון; ומהירות ואיכות התהליך.

"בדרך זו בחרנו לבדל את רשת דינמיקה סלולר", מסביר הורוביץ, "הרשת עוברת שינוי הוליסטי המתבסס על ערך המהירות והשירותיות ללקוח לצד יחס אישי והתאמה ספציפית לצרכי הלקוח".

הורוביץ מציין עוד, כי ערכי המהירות והכדאיות ללקוח יבואו גם לידי ביטוי במערך המכירות: "נציגי המכירות למדו לזהות במהירות ובמקצועיות את צורכי הלקוח ולהציע לו חבילות מפולחות על-פי קהלי יעד, כמו נוער, חיילים, משפחות, עסקים וכדומה, כך שתהליך הבחירה והרכישה יהיו יעילים עבור הלקוח ומותאמים לצרכיו האישיים".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה