לובינסקי: הקמפיין לסיטרואן C4 עם הרובוט חוזר

סיסמת הקמפיין, שהיקפו 2.3 מליון שקל היא "סיטרואן C4 - משפחתית לא חייבת להיות משעממת"
שי פאוזנר |

חברת דוד לובינסקי, יבואנית סיטרואן לישראל, עולה היום בקמפיין חדש למכונית המשפחתית – סיטרואן C4. מדובר בסרטון המשך לקמפיין הרובוט הרוקד שגרף בשנה שעברה שבחים רבים ואף זכה בפרס אריה ברונזה בפסטיבל קאן. הקמפיין יעלה היום באינטרנט, ובהמשך השבוע יעלה הסרטון גם בטלוויזיה ובמגזינים. הקמפיין עולה באמצעות משרד פרסום זרמון גולדמן בערוצים 2 ו-10 למשך כ-3 שבועות. סיסמת הקמפיין, שהיקפו 2.3 מליון שקל היא "סיטרואן C4 - משפחתית לא חייבת להיות משעממת".

סרטון הפרסומת החדש מציג מכונית סיטרואן C4 שבדומה לפרסומת הקודמת משנה את צורתה והופכת לרובוט. הפעם הרובוט מחליק על הקרח במרץ ובמקצועיות אל מול עיניהם הנדהמות של האנשים בקירבתו. הסרטון, בעל האיכויות הטכנולוגיות יוצאות הדופן, מצליח לרגש ולהציג מכונית משפחתית "אחרת" – מעניינת יותר, מרגשת יותר וייחודית יותר גם בעיצוב וגם בחוויית הנהיגה. הסרטון מדגיש את האופי השובב והצעיר של המכונית יחד עם הוויטאליות שבה. הסרטון מציג את סיטרואן C4 כמכונית בעלת טכנולוגיה מתקדמת המיועדת למשפחה שמחפשת ריגוש.

הסרטון הראשון הראה את הסיטרואן C4 הופכת לרובוט שרקד למוזיקה קצבית. סרטון הרובוט הראשון, בו נראה הרובוט רוקד בחניית גג של בניין, הגיע לישראל באמצעות האינטרנט ותוך מספר שבועות עשה דרכו לאלפי תיבות אימייל. בשל העניין הרב שגרם אף זכה הסרטון לסיקור תקשורתי טלוויזיה, באינטרנט ובעיתונות. לאחריו יצאו סרטונים בהם נראה הרובוט בסיטואציות שונות, וכאמור, כעת יוצא הסרטון בו נראה הרובוט מחליק על הקרח במהירות ובמיומנות מרשימה.

גם יפה וגם מהנה

סיטרואן C4 זכתה בפרס המכונית המעוצבת בעולם לשנת 2006 בתערוכת הרכב הבינלאומית שנערכה בניו יורק ובפרסי עיצוב רבים נוספים באירופה. לצד העיצוב יוצא הדופן שלה, המכונית גם גורפת שבחים רבים על ביצועיה על הכביש.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
ידין ענתבי
צילום: בנק הפועלים

לקוחות בנק הפועלים? קבלו מניות במתנה

צעד מעניין של ידין ענתבי - בנק הפועלים יחלק מניות במתנה ליותר ממיליון לקוחות. מהלכים כאלו דוברו בעבר, אבל אף פעם לא נעשו בארץ. מה יעשו הבנקים האחרים והאם מתישהו נקבל גם מניות שטראוס כשנקנה מילקי?

מנדי הניג |

ידין ענתבי, מנכ"ל בנק הפועלים בצעד שאמור לחבר בין הבנק לבין לקוחותיו - הבנק יחלק מניות של הבנק במתנה ליותר ממיליון לקוחותיו. הלקוחות הזכאים יוכלו לבחור בין קבלת 2 מניות של הבנק בשווי של כ-124 שקלים (לפי שער הסגירה ב-21.8) או מענק כספי של 100 שקלים.

מצד אחד, זה לא סכום משמעותי, מצד שני, יש כאן מסר גדול. סוג של שיתוף של הבנק עם הלקוחות שלו. לכו תדעו - אולי בשלב הבא יחלקו יותר, אולי יחלקו לפי גודל החשבון? זה פתח לקבלת מניות מגופים שאתם משתמשים בהם. בנקים זה הכי מתבקש - הם שולטים ומכירים את חשבון הבנק שלכם, הם מעבירים לכם מניות ברגע. אבל העניין של לשתף את הלקוחות במניות ידוע ומוכר כבר עשרות שנים ונעשו בעבר ניסיונות בעולם, לא ממש מוצלחים, כי התמורה היא לא גדולה וחוץ מגופים פיננסים שיכולים לעשות את מהלך בלי עלויות, גופים מסחריים צריכים להעמיד משאבים גדולים רק כדי לתת לכם מתנה שבסוף היא מאוד צנועה ולגישתם יש להם דרכים אחרות לספק מתנות-בונוסים ללקוחות.  

דמיינו שבעתיד שטראוס תעניק לכם מניות שלה על כל רכישה של מעל סכום מסוים - נראה רחוק, והבעיה כאמור שלהבדיל מבנק , שטראוס לא יכולה להעביר לכם בקלות מניות לחשבון, זו פרוצדורה שעולה הרבה - בירור פרטים וכו'. סיכוי קטן שמהלך כזה יתממש, אבל יש בזה גימיק שיווקי וחיבור ללקוח שלא קיים במהלכים אחרים.    

המהלך של בנק הפועלים נועד להפוך את הלקוחות לשותפים - "הרעיון נולד מתוך רצון להפוך כמיליון לקוחות שלנו לשותפים ברווחי הבנק, גם אם בשווי סמלי", אומר ידין ענתבי, מנכ"ל בנק הפועלים. לדבריו, התוכנית תאפשר גם ללקוחות שטרם התנסו בשוק ההון להיחשף לעולם ההשקעות". הוא צודק. דמיינו שלקוחות שיש להם קרנות נאמנות, יתחילו לעקוב בזכות 2 מניות בחשבון אחרי מניית בנק הפועלים. ענתבי יודע שזה עשוי לגרות אותם למהלכים נוספים בשוק ההון - מהלכים שהבנק מרוויח עליהם עמלות.


המתנה הזו היא ערך שיווקי ותדמיתי גדול לבנק. הוא מרוויח בקצב של 6.5-8 מיליארד שקל בשנה ונותן 124 מיליון שקל כמתנה ללקוחות. אם הוא היה נותן לכם ריבית על העו"ש הוא היה עושה באמת צדק גדול עם הלקוחות שלו, רק שזה היה עולה לו מעל 1.5 מיליארד שקל.