קמפיין חדש לבושם "אופוריה לגבר" בתקציב של 4 מ' ש'
לאחר הצלחתו של השקת הבושם "אופוריה לאישה" מבית קלווין קליין, החליטו בחברה לעלות בקמפיין מסיבי להשקת הבושם החדש "אופוריה לגבר" בתקציב של 4 מיליון שקל,.
הקמפיין כולל סרטון טלוויזיה בערוץ 2, בערוץ 10 ובערוץ 9 וקמפיין עיתונות ארצית נרחב. כמו כן, יערכו פעילויות קד"מ להתנסות בבושם החדש בנקודות מרכזיות ברחבי הארץ.
קמפיין הטלוויזיה אשר צולם ברובו בהוואי נוהל באופן אישי על ידי פביון ברון, מעצב הבית של קלווין קליין, מבוסס על אווירה דמויית חלום, תחת הסיסמה:"אופוריה, לחיות את החלום". הקמפיין ימשך כשלושה שבועות.
קמפיין העיתונות שיימשך חודשיים, צולם על ידי סטיבן מייסל, אחד מצלמי האופנה הגדולים בעולם.
הדגוגמנית נטליה ודינובה, שדגמנה גם את "אופוריה לאישה" מככבת גם בקמפיין של "אופוריה לגבר". לצידה נבחר להופיע הדוגמן העולה, אנדרו סטטסון. לדברי קלווין קליין, "אופוריה מספר על מסע ללא גבולות בהשראת חופש חדש הנמצא בתוכנו, המאפשר לנו לחיות את החלום".