טאואר מדווחת על גידול של 55% במכירות ל-55.6 מ' ד'
חברת טאואר הישראלית, יצרנית של מעגלים משולבים, פרסמה היום את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של 2007. טאואר הציגה צמיחה של 55% במכירות בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד וקיטון של 7.7 מיליון דולר בשורת ההפסד הנקי ביחס לרבעון המקביל לרמה של 37.4 מיליון דולר. החברה השיגה שוב תזרים מזומנים חיובי מפעילות שוטפת ו-EBITDA חיובית וסיפקה תחזית לרבעון שמיני ברציפות של צמיחה במכירות
כאמור, החברה הציגה תחזית להמשך צמיחה במכירות גם ברבעון השני של שנת 2007, למכירות של בין 56 ל-60 מיליון דולר, רבעון שמיני ברציפות של צמיחה במכירות, וצמיחה של בין 26% ל-35% בהשוואה למכירות הרבעון המקביל אשתקד.
הכנסות החברה ברבעון הראשון של שנת 2007 הסתכמו בכ55.6 מיליון דולר, גידול של 55% בהשוואה למכירות של 35.9 מיליון דולר ברבעון המקביל של שנת 2006 ושל כ-140% ברבעון המקביל של שנת 2005. בחישוב על-פי כללי-חשבונאות מקובלים (GAAP), הסתכם ההפסד הנקי ברבעון הראשון לשנת 2007 ב-37.4 מיליון דולר, או 0.36 דולר למניה, שיפור של 7.7 מיליון דולר בהשוואה להפסד נקי (על-פי חישוב GAAP) של כ-45.1 מיליון דולר, או 0.63 דולר למניה, ברבעון המקביל אשתקד, ושיפור של 17.9 מיליון דולר בהשוואה להפסד נקי (GAAP) של 55.3 מיליון דולר, או 0.84 דולר למניה, ברבעון המקביל של שנת 2005.
החברה רשמה ברבעון הראשון של 2007 רווח תפעולי על בסיס NON-GAAP (כפי שמחושב ומוסבר בטבלאות שלהלן) בסך 11.8 מיליון דולר, שיפור של 6.6 מיליון דולר בהשוואה לרווח התפעולי NON-GAAP ברבעון המקביל אשתקד שהסתכם ב-5.2 מיליון דולר, שיפור של 24.0 מיליון דולר בהשוואה להפסד התפעולי Non-GAAP ברבעון המקביל של שנת 2005 שהסתכם ב-12.2 מיליון דולר.
"אנו מרוצים מאוד מכך שברבעון הראשון, בו מכירות שוק המוליכים למחצה העולמי ירדו ביותר מ-10%, הצליחה טאואר לעמוד ביעדים האגרסיביים שהציבה, תוך תחזית להמשך צמיחה ברבעון השני של שנת 2007, שיהווה הרבעון השמיני ברציפות של צמיחה במכירות", אמר ראסל אלוואנגר, מנכ"ל טאואר סמיקונדקטור.
"בעקבות ביקוש חזק מצד לקוחות, פעלו שני מפעלי הייצור שלנו במהלך הרבעון תוך ניצול של מעל 90% מיכולת הייצור שלהם. עובדת היותנו כיום בשלבי סיום של הרחבת יכולת הייצור בפאב 2 ב-50% נוספים, מציבה את טאואר במצב שיאפשר המשך צמיחה במהלך המחצית השנייה של 2007, בזכות חוזים ארוכי-טווח, הן עם לקוחות חדשים והן עם קיימים. התוצאות הכספיות של רבעון זה מחזקות את ביטחוננו במודל העסקי הנוכחי של טאואר ומציגות את היתרון של עבודה מול בסיס לקוחות מגוון בקווי המוצר שלנו וייצור מוצרים ייחודיים, המאפשר צמיחה על-אף התנודות בתעשייה".