קרייזי ליין רוכשת את רשת חנויות האופנה "לוצ'י"

לרשת הנרכשת, 15 חנויות הממוקמות בעיקר בקניונים מצליחים בפריים לוקיישן; חנויות לוצ'י יעוצבו מחדש בהשקעה של כ-15 מיליון שקל
אפרת אדיר |

משפחת לוין, בעלת רשת האופנה "קרייזי ליין" רוכשת את רשת חנויות האופנה "לוצ'י" ממשפחת קרייצר.

אופנת "לוצ'י" מציעה קולקציה בסגנון טרנדי וסקסי לקהל יעד צעיר של נשים בגילאי 15-30. לרשת הנרכשת 15 חנויות הממוקמות בעיקר בקניונים מצליחים בפריים לוקיישן.

החנויות של הרשת, כולן בבעלות משפחת קרייצר, משתרעות על פני שטח של 50-90 מ"ר ומגיעות לפדיון ממוצע של 800 דולר למ"ר.

משפחת לוין מוסרת, כי בכוונתה לנצל את היכולות הניהוליות המוכחות של "קרייזי ליין" על מנת להביא את אופנת "לוצ'י" ל-40 חנויות תוך כ-3 שנים, כולן בבעלותה, ללא זיכיונות.

החנויות הקיימות וכן אלה המתוכננות להיפתח יעוצבו מחדש בהשקעה של כ-15 מיליון שקל.

ההשקעה בפרסום ומיתוג "לוצ'י" תעמוד על כמיליון דולר בשנה, ובין היתר יחלו בחיפוש אחר פריזנטורית מתאימה שתייצג את רשת האופנה. בנוסף, תקציב הפרסום של קרייזי ליין מטופל במקאן אריקסון והסיכוי הסביר הוא שמקאן יטפל כעת גם בתקציב המיתוג והפרסום של לוצ'י.

כמו כן, 2 הרשתות - קרייזי ליין ולוצ'י יפעלו בבידול מלא מבחינה שיווקית, ויעוצבו בשני מרכזי עיצוב נפרדים, אך יעזרו במרכז לוגיסטי משותף.

משפחת לוין הרחיבה לאחרונה את השדרה הניהולית שלה בקרייזי ליין מתוך כוונתה להרחיב את השקעתה ואחיזתה בשוק האופנה בארץ. לוין משוכנעים שבזכות כישורי הניהול וההתמחות הקמעונאית, יצליחו לבנות את לוצ'י כמותג חזק ומוביל לצעירות.

במסגרת פעילויות אלה השקיעה קרייזי ליין גם במערכת ERP שמפותחת באופן ספציפי כדי להתאים לדרישותיה, וכן הוחל בתהליך של הגדלת המרכז הלוגיסטי.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה