שופרסל יוצאת למיקור חוץ של תשתיות ה-IT

לפי ההסכם, תתפעל ותתחזק טלדור את השרתים ושאר כלי החומרה, התוכנה והתקשורת ב-235 סניפי שופרסל וקלאבמרקט ברחבי הארץ

רשת הקמעונאות שופרסל הודיעה אתמול (א'), כי היא מוציאה למיקור חוץ את כל תשתיות ה-IT שלה, לרבות השרתים ושאר כלי החומרה, התוכנה והתקשורת. הרשת חתמה על חוזה עם טלדור בהיקף 4 מיליון דולרים ל-5 השנים הבאות. לפי ההסכם, תספק טלדור לשופרסל את שירותי המיחשוב ל-235 סניפי שופרסל וקלאבמרקט ברחבי הארץ.

הפרויקט כולל תחזוקה שוטפת לסביבת המיחשוב בכל מרכיבי הציוד הקיימים בסניפים, כמו גם אחריות על ההתקנות בפרוייקט "החנות העתידית". הקמת "החנות העתידית" כוללת רכישה של ציוד מיחשוב, ביצוע אינטגרציה במתקני הרשת והתקנת הציוד בסניפים. "החנות העתידית" תשרת את הסניפים על בסיס מערכות מיחשוב מודרניות ותאפשר עבודה רציפה מול מערכות מרכזיות, בקרה וניהול יעילים יותר, ערוץ מכירה ממוקד לקוח המאפשר זיהוי מיידי והצעת הטבות ומוצרים שונים בסניפים. צביקה פישהיימר, מנהל אגף מערכות המידע בשופרסל, אמר כי "שופרסל נכנסת לעידן חדש בנושא מערכות הקופה בסניפים ושיפור השירות ללקוח בקו הקופה. המערכות החדשות מושתתות על טכנולוגיה מתקדמת ודורשות שירותי מיחשוב ואינטגרציה באיכות ובזמינות גבוהה יותר מתמיד. הסכם זה מהווה נדבך חשוב בהצלחת המהלך".

דורון ספיר, מנכ"ל טלדור, מסר כי "המבנה של טלדור מאפשר לה לתת מענה לאתגרים מסוג זה, הכוללים פתרונות תקשורת (באמצעות החברה הבת טלדור תקשורת), פתרונות אינטגרציה של חומרה ותכנה (באמצעות חטיבת השירותים המנוהלים) ופתרונות תכנה והטמעה (באמצעות חטיבת המערכות). שופרסל הינה לקוח ותיק של טלדור והעובדה כי עברנו למודל מלא של מיקור חוץ, הכולל אמנת שירות, מראה בעיקר על שדרוג מערכת היחסים והאמון בין הארגונים".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה