גלובקול קיבלה חותמת כשרות לענייני תקשורת
ספקית האינטרנט גלובקול המיועדת להתמזג עם נטוויז'ן וברק קיבלה חותמת כשרות של ועדת הרבנים לענייני תקשורת. במסגרת חותמת הכשרות, החלה החברה להפעיל שירותי אינטרנט המותאמים במיוחד למגזר הדתי.
בתחילה תשווק גלובקול את האינטרנט ה"כשר" למגזר העסקי הדתי הכולל, בתי עסקים, בתי ספר, מדרשות וארגוני צדקה, ולאחר מכן תרחיב את שירותיה גם למגזר הדתי הפרטי.
ההתאמה למגזר הדתי מתבצעת באמצעות מנגנוני סינון וחסימת קווים שיאפשרו גלישה אך ורק לאתרים שאושרו על-ידי ועדת הרבנים לענייני תקשורת שיהיו אמונים על שירותי התוכן המותרים למגזר.
לדברי אמנון שקד, מנכ"ל גלובקול, "ציבור שומרי התורה והמצוות ידוע כצרכן נאמן ואין לי ספק שיידע להעריך את ההתחשבות בצרכיו. אני שמח על שיתוף הפעולה שנוצר בין החברה לקהילה הדתית-חרדית ומאמין ששיתוף זה רק ילך ויגדל".
המיזוג של גלובקול עם נטויז'ן וברק יוצר קבוצת אינטרנט חזקה בשוק התקשורת, כאשר המתחרות העיקריות הן בזק בינלאומי שאוחדה עם בזק כל ומובילה את שוק האינטרנט עם נתח שוק של כ-31.3%, וחברת אינטרנט זהב הממוזגת עם 012 קווי זהב. שיתוף הפעולה עם המגזר החרדי מקנה יתרון יחסי לגלובקול בהגדלת נתח השוק והרחבת קהל היעד של החברה.