אתר Alljobs מאמץ את שיטת ה-Take Over בקמפיין

הכוונה לריכוז כל שטחי הפרסום בעמוד הראשי ובערוצים הפנימיים של האתר; ההשקעה בקמפיין - 300 אלף שקל
אפרת אדיר |

אתר חיפוש העבודה AllJobs, המרכז את המשרות הפנויות המתפרסמות במשק, מעלה קמפיין אינטרנט בשיטת ה-Take over. לפי שיטה זו מרוכזים כל שטחי הפרסום בעמוד הראשי ובערוצים הפנימיים של האתר.

הקמפיין מציג את העובדה, כי בשנת 2006 למעלה מ-20,000 מנויים של AllJobs מצאו עבודה חדשה באמצעות השירות. במחקרים שקיימה AllJobs עולה, כי רוב מחפשי העבודה אשר סורקים את הלוחות ה"קלאסיים" לחיפוש עבודה, מגיעים בפועל רק לשליש מהמשרות הפנויות במשק. כל שאר המשרות "מתחבאות" במאות מקורות שונים ביניהם: אתרי לוחות, אתרי אינטרנט ייעודיים, מקומונים, מדורי דרושים באתרי חברות ועוד.

הקמפיין הופק באמצעות d-say interactive ויעלה בכל עמודי וואלה! ובאתר One במשך 10 ימים, בעלות כוללת של כ-300 אלף שקל.

רויטל הנדלר-שבדרון, מנכ"לית אתר AllJobs מציינת, כי הקמפיין מבוסס על ההנחה שרבים ממחפשי העבודה אינם מודעים לכך שהם "מפספסים" הצעות עבודה רבות ומוותרים גם על אפשרות בחירה אמיתית וגם על חיסכון בזמן במציאת העבודה המתאימה. "בפועל, לקוחות שלנו, שמשלמים סה"כ 35 שקל לחודש מצליחים גם למצוא עבודה מהר, וגם לבחור מתוך כל ההזדמנויות המוצעות ברגע נתון, דבר שמשפר משמעותית את שביעות הרצון שלהם בשנים הבאות".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה