זוגלובק משקיעה 6 מיליון שקל בפיתוח קטגוריה חדשה

בחרה בשחקן דני שטג לפרזנטור של החברה; ממשיכה בחסויות ותוכן שיווקי בערוץ 2 ו-10; מדווחת על נתח שוק כספי של 30% בקטגוריית הטבע
אפרת אדיר |

יצרנית המזון "זוגלובק" החליטה בצעד אסטרטגי להרחיב את קטגוריית הקציצות ולשלב בשר עם מוצרי טבע. בכך, משקיעה החברה כ-6 מיליון שקל בפיתוח קטגוריה חדשה תחת השם: "קציצות מיקס".

בועז צפריר, מנכ"ל זוגלובק, מסביר כי ההחלטה נבעה מהרצון להיכנס לנישת שוק לא מנוצלת ויצירת שוק חדש ומכאן גם יצירת ביקוש חדש. "התחרות אינה רלוונטית בשוק לא מנוצל", אומר צפריר. בעגה המקצועית אסטרטגיה זו נקראת "אוקיינוס כחול". קטגוריית הטבע, לדברי צפריר, מחזיקה השנה בנתח שוק כספי של 30%.

צפריר מציין, כי "השקת סדרת המוצרים החדשה "קציצות MIX" תואמת את אסטרטגית זוגלובק, להעניק לצרכן מגוון רחב של מוצרים עשירים בטעם ועסיסיות אשר מהווים אופציה בריאה ואיכותית למגוון של ארוחות. פיתוח הקטגוריה החדשה ארך כשנה וחצי והושקעו בו משאבים רבים. לצורך פיתוח הקטגוריה נבנה במיוחד קו ייצור בטכנולוגיה חדשנית ומהמשוכללת בעולם המאפשר ייצור משולב של בשר וירקות במוצר אחד". טל לייזר, מנהלת אגף שיווק בזוגלובק, מוסיפה כי, הצרכן הישראלי מחפש ואוהב להתנסות במוצרים חדשים, טעימים וקלים להכנה לצד מוצרים בעלי ערך תזונתי גבוה. "לאור מחקרים רבים שערכנו, בחרנו להשיק סדרת מוצרים חדשנית המשלבת קציצות בשר וירקות מובחרים בעלי ערכים בריאותיים", אמרה לייזר.

לייזר אף ציינה, כי סדרת "קציצות MIX" החדשה עברה את מבחני הטעימה בציונים גבוהים במיוחד. הסדרה כוללת: קציצות MIX תירס והודו; קציצות MIX קישואים והודו; קציצות MIX תרד-ברוקולי ובקר וקציצות MIX כרישה ובקר.

סדרת קציצות MIX תשווק באריזות נוחות לשימוש המכילות 12 קציצות במשקל אריזה של 600 גרם ובמחיר הכרות של 24.90 שקל.

כפרזנטור לחברה נבחר השחקן דני שטג, אשר יוצג בקמפיין הפרסום כ"דוד שפי", הפותר בעיות במטבח עם מוצרי זוגלובק. כמו כן, ממשיכה החברה במתכונת של חסויות ותוכן שיווקי בערוץ 2 ו-10.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה