הכנסות קניון רמת אביב הסתכמו ב-81 מיליון ש' ב-2006

פרסום ראשון: לדברי רותי לבייב-יליזרוב, מנכ"ל הקניון, מדובר בגידול של כ-33% לעומת התקופה המקבילה אשתקד; הצפי ל-2007 שהפדיון השנתי הכולל יסתכם בכ-900 מיליון שקל; מותגים עתידיים שייכנסו לתמהיל - "אברקרומבי אנד פיץ'" ו"ויקטוריה סיקרטס"
אפרת אדיר |

"הכנסות הקניון בתשעת החודשים הראשונים של 2006 גדלו בכ-33% והסתכמו בכ-81 מיליון שקל לעומת התקופה המקבילה אשתקד, בה הסתכמו ההכנסות בכ-61 מיליון שקל", כך דיווחה היום (ב') רותי לבייב-יליזרוב, מנכ"ל קניון רמת אביב מקבוצת אפריקה ישראל, במסיבת עיתונאים שנערכה לרגל השקת מתחם "כספת המותגים" בקניון. לבייב מציינת, כי הגידול נובע בעיקר מהחלפת רחבת "המשביר החדש לצרכן" בקומה הראשונה והעלתו לקומה השנייה, ב-8 חנויות חדשות, ביניהן: "אן פונטיין- חולצות לבנות", "סוהו"- חנות לכלי בית, "פומה", "סטיב מאדן"- נעליים ועוד. גם העלאת מחירי השכירויות בקניון תרמו לגידול השנה. טווח מחירי השכירות הממוצע בקניון רמת אביב עומד על סכום של כ-130 דולר למ"ר בהתאם למיקום ולגודל. עוד מדגישה לבייב, כי "בנוגע לשכירויות בקניון, חנות אשר מסיימת חוזה שכירות אינה יכולה להעביר בעלות על החנות לכל המעוניין, מבלי לקבל את אישור הנהלת הקניון. אני מאשרת כניסה של מותג לקניון בהתאם לתחומים המבוקשים או תחום שחסר בו מגוון". בקרוב: אברקרומבי אנד פיץ' בימים אלה מקיימת הנהלת הקניון מגעים להבאת 2 מותגים פופולאריים מחו"ל. האחד הוא מותג ההלבשה התחתונה "ויקטוריה סיקרטס" והשני הוא מותג הלבשה לנוער "אברקרומבי אנד פיץ'". בחתך פדיון הקניון לפי ענפים, 35% מהפדיון מגיע בענף האופנה; 18% מעוגנים, כדוגמת המשביר ושופרסל שלי; 8% מתכשיטים; 8% ממסעדות ובתי קפה; 5% מהנעלה ו-26% מהפדיון מגיע מיתרת הענפים. מנתונים נוספים שהציגה לבייב-יליזרוב עולה, כי במהלך שנת 2006 נרשמה עליה של כ-15% במספר המבקרים בקניון המהווים מספר שיא של כ-24,000 איש ביום לעומת 21,000 איש ביום בשנת 2005. לבייב אומרת, כי 52% מלקוחות הקניון הם אנשים המתגוררים בסביבתו. לבייב צופה, כי בשנת 2007 מספר המבקרים בקניון יעלה לכ-26,000 איש ביום וכ-7.4 מיליון איש יבקרו בקניון בשנה. כמו כן הפדיון יעלה מ-850$ למ"ר בשנת 2006 לכ-900$ למ"ר ב-2007 והפדיון השנתי הכולל יסתכם בכ-900 מיליון שקל, לעומת 800 מיליון שקל השנה - עלייה של 12.5%. בין המותגים המובילים מבחינת פדיון למטר ניתן למצוא את רשת האופנה "זארה", "ארקפה", "ה.שטרן", "ונדום", MAC ונעלי עמנואל. מבחינת קניונים מתחרים פוטנציאליים, אין, לדעתה של לבייב שום מתחרה לקניון רמת אביב. "אנחנו משקיעים בבידול, יוקרה ותדמית עד כדי כך שאין לנו קניון מתחרה. כמו כן, אנחנו משקיעים גם בלקוחות שלנו וכ-100 אלף לקוחות מקבלים מדי חודש את מגזין הקניון ישירות לבתיהם". מותגים בשווי 100 אלף שקל במטרה לגוון במבצעים ולמשוך לקוחות נוספים לקניון, משיקה היום הנהלת הקניון את מתחם "כספת המותגים". מדובר בחדר שקוף ומעוצב, בעיצובה של האמנית יעל זאבי, המכיל מגוון של 100 מהמותגים המובילים בקניון רמת אביב בשווי של כ-100,000 שקל, בהם ניתן יהיה לזכות ברכישה של מעל 800 שקל ביום ממגוון חנויות הקניון, במידה והקוד הסודי שיקבל הלקוח יצליח לפתוח את הכספת ולזכות אותו בתכולתה. בין הפריטים שנבחרו ל"כספת המותגים" המהווים את פריטי הדגל של החנויות בקניון: שעון פדני בשווי של כ-2,000 שקל; עגילים של ה.שטרן בשווי של כ-15,000 שקל; צמיד של סונו אולו בשווי של כ-2,000 שקל; שעון גוצ'י מאיפרס בשווי של כ-2,500 שקל; שרשרת תליון של רויאלטי בשווי של כ-4,500 שקל ועוד. לרגל ההשקה הגיעה ארצה הסטייליסטית המובילה פטרישיה פילד, אשר אחראית על הסטיילינג בסרט "השטן לובשת פראדה" ובסדרה המצליחה "סקס והעיר הגדולה". "השקת 'כספת המותגים' ובואה של הסטייליסטית מספר 1 של ניו יורק, פטרישייה פילד, שקבעה את סדר היום האופנתי העולמי בסדרה "סקס והעיר הגדולה" ומועמדת לאוסקר על הסטיילינג שלה לסרט הכי מדובר של הסתיו "השטן לובשת פראדה", תואם את הקונספט של קניון רמת אביב כמכתיב אופנה וטרנדים", אמרה לבייב. עוד הוסיפה לבייב-יליזרוב: "קניון רמת אביב פועל רבות למיקסום חווית הקניה של מבקרי הקניון. השקת כספת המותגים הנה מבצע חדשני ואטרקטיבי, ומשתתפות בו כל רשתות וחנויות הקניון". המבצע יגובה בקמפיין פרסומי נרחב, באמצעות פרסום ברוקנר נטע, הכולל עיתונות ארצית, שילוט חוצות וקמפיין אינטרנט, הנעשה על ידי "מור אינטראקטיב". עלות ההשקעה בקמפיין עומדת על חצי מיליון שקל. קניון רמת אביב משתרע על שטח של 17,800 מ"ר, נפתח לראשונה בשנת 1997 ומכיל כ-130 130 בתי עסק מתחום האופנה, פארם, אביזרים ותיקים, אופנת תינוקות, ילדים ועוד.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה