טרנד מוצרי TO GO ממשיך להשפיע על מוצרים בסיסיים
אחרי החומוס, הסלטים הפיקנטיים והיוגורט מגיע גם תורן של הגבינות להימכר במארזים אישיים
טרנד מוצרי TO GO מגיע גם לקטגורית הגבינות. מחלבת תנובה משיקה מאגדת קוטג' מועשר בסידן TO GO ב-4 גביעים במשקל 150 גרם כל אחד ובמחיר מומלץ של 13.49 שקל.
לדברי המחלבה, על גבי האריזה האישית ניתן לראות סימון של שיטת הנקודות של שומרי משקל, כאשר 1.5 נקודות שוות ערך ל-150 גרם.
המוצר החדש נותן מענה למגמת הנוחות המתפשטת בענף המזון, בדומה למוצרים כמו חומוס, סלטים פיקנטיים ויוגורט, הנמכרים באריזה לנשיאה מחוץ לבית לצד השימוש הביתי. היקף שוק הקוטג' בארץ מוערך בכ-28,000 טון, על פי נתונים של מועצת החלב. היקפו הכספי של שוק זה מוערך בכ-400 מיליון שקל לשנה (במחירים קמעונאים). תנובה מובילה את שוק הקוטג' עם 60% נתח שוק ממוצע.