משרד התיירות: קמפיין החופש בצפון - אפקטיבי

59% מהנחשפים ציינו, כי הדבר השפיע עליהם באשר להחלטה לצאת לחופשה בצפון הארץ
שי פאוזנר |

55% מהציבור נחשף לקמפיין "ישראל חופשת בצפון" של משרד התיירות, ו-59% מהנחשפים ציינו, כי הדבר השפיע עליהם באשר להחלטה לצאת לחופשה בצפון הארץ - כך עולה מבדיקת אפקטיביות הפרסום לעידוד התיירות בצפון, שהזמין משרד התיירות.

מדוח הבדיקה עולה, כי באופן נעזר (כלומר, כשמזכירים לנבדק פרטים מהקמפיין) מגיע שיעור הזוכרים את הסיסמה "ישראל חופשת בצפון" ל-70%. עוד עולה כי 82% מהנחשפים לפרסומת ציינו באופן בלתי נעזר מסרים מהפרסומת, כאשר המסר המרכזי שצוין הוא "למשוך אנשים לבוא ולנפוש בצפון", ואחריו צוין המסר "לחזק את הצפון אחרי המלחמה".

מנכ"ל משרד התיירות, נחום איצקוביץ: "הסקר הוזמן כחלק ממדיניות משרד התיירות לבדוק את אפקטיביות הקמפיינים שלנו, על מנת לוודא שיש תוצאות למאמצים שלנו ולהפיק לקחים לקמפיינים מתוכננים אחרים. תוצאות הבדיקה מעידות כי הקמפיין אכן היה אפקטיבי. המרוויחים הגדולים מכך הם כולנו: תושבי הצפון, ענף התיירות, וכל עם ישראל שחוזר לנפוש בצפון וליהנות מנופיו ומאתרי התיירות שלו".

לדברי מנהלת האגף לעידוד תיירות פנים במשרד התיירות, אהובה זקן, קמפיין "ישראל חופשת בצפון" נולד לאחר שבהנהלת משרד התיירות הוחלט לצאת בסדרה של פעולות "שיווק מתקן" לצפון לאחר המלחמה בלבנון. במסגרת זו הוחלט גם על השקת קמפיין תדמיתי בטלוויזיה תחת הכותרת "ישראל חופשת בצפון". הקמפיין נמשך בין החודשים אוקטובר לדצמבר, בערוצים 2,10,1 ו-9. סקר האפקטיביות נערך באמצע החודש שעבר, בהשתתפות 503 נשים וגברים המהווים מדגם ארצי מייצג של האוכלוסייה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה