סמסונג בקמפיין אינטרנט לטלפון הדק בעולם

הקמפיין יעלה באתרי אינטרנט נבחרים בהיקף של כ-700 אלף שקל; המסר: "יחי ההבדל הדק"
שרות Bizportal |

סמסונג סלולר מעלה היום (ב') קמפיין השקה תדמיתי ל-SAMSUNG X820 - מכשיר הטלפון הדק בעולם, המושק בלעדית ברשת Orange. המכשיר בעובי 6.9 מ"מ ומשקלו 66 גרם.

הקמפיין יעלה תחת המסר: "יחי ההבדל הדק" בעלות כוללת של כ-700 אלף שקל ויכלול שורה ארוכה של אתרי אינטרנט.

כמו כן, יושק מיני אתר "SAMSUNG X820" ובו משחקים ופעילויות ייחודיות. אל האתר ניתן יהיה להיכנס דרך הלינקים שבקמפיין האינטרנט או דרך אתר סמסונג ולזכות במתנה בסלולרי הדק בעולם.

לדברי אבי זיתן, סמנכ"ל השיווק של סמסונג סלולר, "מטרתו של הקמפיין להבליט את ההתמקדות האסטרטגית של סמסונג בפיתוח טלפונים דקים המשלבים עיצוב ייחודי ויוצא דופן לצד הטכנולוגיה המתקדמת ביותר כיום בתחום הסלולרי. טלפון זה הינו הראשון בסדרת ה- Edition Ultra Slim של סמסונג העולמית, ומציין את המגמה העולמית במעבר לטלפונים דקים המשלבים בו זמנית יותר טכנולוגיה ויותר עיצוב".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה