דומינו'ס פיצה בקמפיין טלוויזיה מיוחד לסוכות

הקמפיין, בהשקעה משוערת של 120 אלף דולר, עלה אתמול (שבת) בערוצים 2 ו-24 לרגל מבצע לחג
שרות Bizportal |

"אנחנו יוצאים במבצע משפחתי ליושבי הסוכה, הרוצים ליהנות מארוחה משביעה, מזינה ולא יקרה לכל המשפחה", כך לדברי אסף גרינברג, מנכ"ל דומינו'ס פיצה, לרגל מבצע חדש של הרשת, המגובה בקמפיין טלוויזיה בערוצים 2 ו-24, ובעלות משוערת של 120 אלף דולר.

הקמפיין, באמצעות זרמון גולדמן, הינו תחת הכותרת: "צמנו, כיפרנו, עכשיו אפשר לטחון". במסגרת המבצע מציעה הרשת ארוחה משפחתית בהנחה, לדוגמא: 2 פיצות משפחתיות עם בצק מתובל, בתוספת של לחם שום בגודל של פיצה אישית עם חצילים וגבינה בולגרית במחיר של 79.90 שקל.

עוד לדברי החברה, בסוף שנת 2006 תמנה הרשת 23 סניפים אשר יהיו פזורים מהקריות ועד אילת.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה