אוטו דיפו תשווק את ציוד ניווט לוויני של Mio

אוטו דיפו תשווק את מגוון מוצרי הניווט של מיו ובינהם שניים מהמכשירים החדשים שהוכרזו לאחרונה: הדגמים C310 ו-C510 שמצוידים בתוכנת הניווט החדשה MioMap
שי פאוזנר |

חברת רונלייט, נציגת Mio בישראל, ורשת אוטו דיפו, הרשת הישראלית היחידה למוצרים ושירותים לרכב, חתמו על הסכם שיווק ראשון מסוגו בישראל שבמסגרתו תחל הרשת לשווק מכשירים לניווט לווייני (GPS) תוצרת Mio. מכשירי הניווט של MIO ישווקו ב-14 סניפי אוטו דיפו ברחבי הארץ. מכשירי הניווט הלוויני של חברת Mio משווקים הפכו לפופולאריים ביותר בשוק הישראלי, עם נתח שוק שנאמד בלמעלה מ-75%.

מישל עובדיה, המנהל המסחרי של רשת אוטו דיפו אומר: "אלפי נהגים פונים מידי יום לסניפי אוטו דיפו ברחבי הארץ במטרה למצוא את הפתרונות לרכב להם הם זקוקים. רק טבעי הדבר שמכשירי הניווט של Mio שזכו לשבחים רבים יהיו חלק מהפרוטפוליו העשיר של אביזרים וטכנולוגיות לרכב שנמכרים אצלנו."

גיא דה פיצ'וטו, מנכ"ל רונלייט: מכירת מכשירי הניווט של Mio ברשת אוטו דיפו טבעית משום שמדובר ברשת מקצועית המתמקדת ומתמחה במתן פתרונות לרכב .בישראל כמו בעולם אנו נוכחים מדי יום עד כמה מכשירי הניווט הופכים למוצר צריכה המוני, וההסכם עם אוטו דיפו רק מחזק מגמה זו. המכשירים של Mio מותקנים בקלות ברכב, אך ניתנים לשליפה מיידית לצורך ניווט רגלי בארץ וברחבי העולם. משקלם המזערי (170 גרם) מאפשר נשיאה קלה בכיס החולצה או המכנסיים. המדובר במענה אולטימטיבי לנהג הישראלי הנייד."

אוטו דיפו תשווק את מגוון מוצרי הניווט של מיו ובינהם שניים מהמכשירים החדשים שהוכרזו לאחרונה: הדגמים C310 ו-C510 שמצוידים בתוכנת הניווט החדשה MioMap הכוללת מפות עדכניות של ישראל, של עשרות מדינות וכן מיליוני נקודות עניין בארץ ובעולם (בתי מלון, מרכזי קניות, אתרים היסטוריים ועוד). שני המכשירים פועלים תחת מערכת ההפעלה חלונות CE ומציעים בנוסף לשיפורים בביצועים ובאיכות הניווט גם ערכת מולטימדיה הכוללת נגן MP3 ותוכנה מיוחדת לצפייה בתמונות. היא מאפשרת לנהג להאזין למוסיקה החביבה עליו ולהשתמש במכשיר כאלבום תמונות דיגיטאלי לכל דבר.

דגם C310 משווק בישראל במחיר מומלץ של 2350₪ (כולל מע"מ). המחיר כולל: זרוע לרכב, מטען לרכב, מטען נייד וכל התוכנות שלעיל. דגם C510 משווק בישראל במחיר של 2800 ₪. (כולל מע"מ) המחיר כולל: זרוע לרכב, מטען לרכב, מטען נייד, דיבורית Bluetooth, מפות של 24 מדינות באירופה וכל התוכנות שלעיל.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
ידין ענתבי
צילום: בנק הפועלים

לקוחות בנק הפועלים? קבלו מניות במתנה

צעד מעניין של ידין ענתבי - בנק הפועלים יחלק מניות במתנה ליותר ממיליון לקוחות. מהלכים כאלו דוברו בעבר, אבל אף פעם לא נעשו בארץ. מה יעשו הבנקים האחרים והאם מתישהו נקבל גם מניות שטראוס כשנקנה מילקי?

מנדי הניג |

ידין ענתבי, מנכ"ל בנק הפועלים בצעד שאמור לחבר בין הבנק לבין לקוחותיו - הבנק יחלק מניות של הבנק במתנה ליותר ממיליון לקוחותיו. הלקוחות הזכאים יוכלו לבחור בין קבלת 2 מניות של הבנק בשווי של כ-124 שקלים (לפי שער הסגירה ב-21.8) או מענק כספי של 100 שקלים.

מצד אחד, זה לא סכום משמעותי, מצד שני, יש כאן מסר גדול. סוג של שיתוף של הבנק עם הלקוחות שלו. לכו תדעו - אולי בשלב הבא יחלקו יותר, אולי יחלקו לפי גודל החשבון? זה פתח לקבלת מניות מגופים שאתם משתמשים בהם. בנקים זה הכי מתבקש - הם שולטים ומכירים את חשבון הבנק שלכם, הם מעבירים לכם מניות ברגע. אבל העניין של לשתף את הלקוחות במניות ידוע ומוכר כבר עשרות שנים ונעשו בעבר ניסיונות בעולם, לא ממש מוצלחים, כי התמורה היא לא גדולה וחוץ מגופים פיננסים שיכולים לעשות את מהלך בלי עלויות, גופים מסחריים צריכים להעמיד משאבים גדולים רק כדי לתת לכם מתנה שבסוף היא מאוד צנועה ולגישתם יש להם דרכים אחרות לספק מתנות-בונוסים ללקוחות.  

דמיינו שבעתיד שטראוס תעניק לכם מניות שלה על כל רכישה של מעל סכום מסוים - נראה רחוק, והבעיה כאמור שלהבדיל מבנק , שטראוס לא יכולה להעביר לכם בקלות מניות לחשבון, זו פרוצדורה שעולה הרבה - בירור פרטים וכו'. סיכוי קטן שמהלך כזה יתממש, אבל יש בזה גימיק שיווקי וחיבור ללקוח שלא קיים במהלכים אחרים.    

המהלך של בנק הפועלים נועד להפוך את הלקוחות לשותפים - "הרעיון נולד מתוך רצון להפוך כמיליון לקוחות שלנו לשותפים ברווחי הבנק, גם אם בשווי סמלי", אומר ידין ענתבי, מנכ"ל בנק הפועלים. לדבריו, התוכנית תאפשר גם ללקוחות שטרם התנסו בשוק ההון להיחשף לעולם ההשקעות". הוא צודק. דמיינו שלקוחות שיש להם קרנות נאמנות, יתחילו לעקוב בזכות 2 מניות בחשבון אחרי מניית בנק הפועלים. ענתבי יודע שזה עשוי לגרות אותם למהלכים נוספים בשוק ההון - מהלכים שהבנק מרוויח עליהם עמלות.


המתנה הזו היא ערך שיווקי ותדמיתי גדול לבנק. הוא מרוויח בקצב של 6.5-8 מיליארד שקל בשנה ונותן 124 מיליון שקל כמתנה ללקוחות. אם הוא היה נותן לכם ריבית על העו"ש הוא היה עושה באמת צדק גדול עם הלקוחות שלו, רק שזה היה עולה לו מעל 1.5 מיליארד שקל. 


ידין ענתבי
צילום: בנק הפועלים

לקוחות בנק הפועלים? קבלו מניות במתנה

צעד מעניין של ידין ענתבי - בנק הפועלים יחלק מניות במתנה ליותר ממיליון לקוחות. מהלכים כאלו דוברו בעבר, אבל אף פעם לא נעשו בארץ. מה יעשו הבנקים האחרים והאם מתישהו נקבל גם מניות שטראוס כשנקנה מילקי?

מנדי הניג |

ידין ענתבי, מנכ"ל בנק הפועלים בצעד שאמור לחבר בין הבנק לבין לקוחותיו - הבנק יחלק מניות של הבנק במתנה ליותר ממיליון לקוחותיו. הלקוחות הזכאים יוכלו לבחור בין קבלת 2 מניות של הבנק בשווי של כ-124 שקלים (לפי שער הסגירה ב-21.8) או מענק כספי של 100 שקלים.

מצד אחד, זה לא סכום משמעותי, מצד שני, יש כאן מסר גדול. סוג של שיתוף של הבנק עם הלקוחות שלו. לכו תדעו - אולי בשלב הבא יחלקו יותר, אולי יחלקו לפי גודל החשבון? זה פתח לקבלת מניות מגופים שאתם משתמשים בהם. בנקים זה הכי מתבקש - הם שולטים ומכירים את חשבון הבנק שלכם, הם מעבירים לכם מניות ברגע. אבל העניין של לשתף את הלקוחות במניות ידוע ומוכר כבר עשרות שנים ונעשו בעבר ניסיונות בעולם, לא ממש מוצלחים, כי התמורה היא לא גדולה וחוץ מגופים פיננסים שיכולים לעשות את מהלך בלי עלויות, גופים מסחריים צריכים להעמיד משאבים גדולים רק כדי לתת לכם מתנה שבסוף היא מאוד צנועה ולגישתם יש להם דרכים אחרות לספק מתנות-בונוסים ללקוחות.  

דמיינו שבעתיד שטראוס תעניק לכם מניות שלה על כל רכישה של מעל סכום מסוים - נראה רחוק, והבעיה כאמור שלהבדיל מבנק , שטראוס לא יכולה להעביר לכם בקלות מניות לחשבון, זו פרוצדורה שעולה הרבה - בירור פרטים וכו'. סיכוי קטן שמהלך כזה יתממש, אבל יש בזה גימיק שיווקי וחיבור ללקוח שלא קיים במהלכים אחרים.    

המהלך של בנק הפועלים נועד להפוך את הלקוחות לשותפים - "הרעיון נולד מתוך רצון להפוך כמיליון לקוחות שלנו לשותפים ברווחי הבנק, גם אם בשווי סמלי", אומר ידין ענתבי, מנכ"ל בנק הפועלים. לדבריו, התוכנית תאפשר גם ללקוחות שטרם התנסו בשוק ההון להיחשף לעולם ההשקעות". הוא צודק. דמיינו שלקוחות שיש להם קרנות נאמנות, יתחילו לעקוב בזכות 2 מניות בחשבון אחרי מניית בנק הפועלים. ענתבי יודע שזה עשוי לגרות אותם למהלכים נוספים בשוק ההון - מהלכים שהבנק מרוויח עליהם עמלות.


המתנה הזו היא ערך שיווקי ותדמיתי גדול לבנק. הוא מרוויח בקצב של 6.5-8 מיליארד שקל בשנה ונותן 124 מיליון שקל כמתנה ללקוחות. אם הוא היה נותן לכם ריבית על העו"ש הוא היה עושה באמת צדק גדול עם הלקוחות שלו, רק שזה היה עולה לו מעל 1.5 מיליארד שקל.