פלאפון מנסה לשפר את השירות בגיוס מאות עובדים
התגובה לביקורת לא מאחרת לבוא. לאחר שמוקמה פלאפון במקום האחרון אחרי אורנג' וסלקום בקטגורית השרות ללקוח בסקר שנערך לאחרונה, ובעקבות הממצאים עזב סמנכ"ל השירות והמכירות, עודד בירגר, לפני מספר שבועות את החברה, מנסה גיל שרון, מנכ"ל פלאפון לשפר את השירות בחברה ומגייס מאות עובדים למערך השירות והמכירות.
לדברי החברה, פלאפון תגייס עד סוף 2006 כ-500 נציגים נוספים, מתוכם יגויסו כמאה נציגים למוקד טלפוני חדש אשר יוקם באזור ירושלים.
דני צור, סמנכ"ל משאבי אנוש בפלאפון, מסר, כי גיוס העובדים מלווה בקמפיין פרסומי בהיקף של למעלה ממיליון שקל, בעיתונות הארצית, במקומונים וכן ברדיו האזורי ובאינטרנט. לדבריו, בימים הקרובים יעלה פרסום גם בתחנות אוטובוסים באזורי אוניברסיטאות ברחבי הארץ וכן על גבי שלטי חוצות, בתחנות רכבת ועל גבי אוטובוסים. "בשבועות הקרובים", אמר צור, "תחל פעילות ממוקדת לגיוס עובדים גם באוניברסיטאות ובמכללות, כאשר גם בתוך פלאפון החל תהליך גיוס פנימי, המעודד עובדים להביא חברים בשיטת חבר מביא חבר".
עוד מוסיף צור, כי "פלאפון מפעילה קורסי הכשרה המתקיימים לנוחות המועמדים הן בשעות הבוקר והן בשעות הערב, כאשר נציגי שרות הלקוחות הופכים לעובדי החברה החל מהיום הראשון לקליטתם".
לאחר גיוס הנציגים תעמוד מצבת העובדים בפלאפון בסוף השנה על כ-4,200 עובדים, מתוכם כ-2,500 נציגים בחטיבת השירות והמכירות. בנוסף, מציעה פלאפון לנציגי השירות תוכנית מלגות לסטודנטים, תוכנית תמריצים, מכשיר דור 3 חינם, וקורסים והשתלמויות, מעבר לאפשרויות הקידום בתוך החברה.