המזון הבריא נכנס גם לבתי הקפה

אחרי שרשתות המזון המהיר אימצו את טרנד הבריאות והתזונה הנכונה, הגיע תורם של בתי הקפה; רשת "קפה קפה" משתפת פעולה עם "סטודיו C" ומשיקה תפריט בריאותי מחושב קלוריות
אפרת אדיר |

רשת בתי הקפה "קפה קפה" והרשת הארצית לחיטוב ועיצוב הגוף "סטודיו C" משתפות פעולה כחלק ממהפכת הבריאות והתזונה, ומשיקות תפריט בריאותי מחושב ודל קלוריות אשר יוצע ללקוחות רשת בתי הקפה בנוסף לתפריט הקיים. הרשתות השקיעו בפרויקט במשותף למעלה מ-400 אלף שקל.

מסקר שערכה "קפה קפה" בשיתוף עם מכון גאוקרטוגרפיה בקרב צרכנים עלה, כי הישראלים מודעים היום יותר מפעם לאורח חיים בריא, כ-31% מהאוכלוסייה בקרב הגילאים 34-55 היו מעוניינים בתפריט דיאטטי בבית הקפה הביתי שלהם, מהם כ-27% הן נשים. בנוסף, כ-25% מכלל האוכלוסייה מעדיפה את הקפה ללא סוכר כלל מטעמי בריאות וכ-24% מהאוכלוסייה שותים את הקפה שלהם עם כפית סוכר אחת בלבד.

איש העסקים רונן נימני בעל רשת "קפה קפה" אומר, כי "זהו מהלך שיווקי שנועד להגדיל את מגוון המוצרים המשווקים ברשת ומטרתו היא להרחיב את קהל לקוחותינו תוך פנייה ישירה לאוכלוסיה אשר מתעניינת וצורכת מזון בריאותי. אני צופה כי המהלך יגדיל את מחזור הרשת בלמעלה מ-15%, שנה מיום השקתו. למהלך זה בחרנו את הפרטנר הטוב ביותר אשר משלב בערכיו לייף סטייל דינאמי, בריאותי ופעיל".

תפריט הבריאות דל הקלוריות נבנה עעל-ידי עמית גנור -דיאטנית קלינית ומנהלת מחלקת הדיאטה בסטודיו C בשיתוף עם מנכ"ל הרשת והשף הראשי, אבינועם בן מוחה.

התפריט מתבסס על המנות הקיימות בתפריט המקורי של "קפה קפה" אשר עבר אדפטציה הכוללת הפחתת קלוריות ושינויים בהרכבי המוצרים במנות ובהתאמה לתפריט הדיאטה של הסטודיו. התפריט מציע תמחור קלורי וחשיבה על יתרונות המנה מבחינת ערכה התזונתי, והתאמתה לקהל יעד בעל מודעות גבוהה למזון בריאות.

כמו כן, לצד כל מנה בתפריט החדש מצוינים: רכיבים, ערכים תזונתיים וכמות קלוריות מדויקת. בתהליך פנים ארגוני הוכשרו מטבחי רשת "קפה קפה", הורחבה יריעת הקניינות וכלל עובדי הרשת ובכללם השפים והטבחים עברו הדרכה והכשרה מיוחדת לקראת השקת התפריט החדש. היערכות הרשת בתחום קניינות רכיבי המזון דלי הקלוריות הסתכמה בעלות של כ-100,000 שקל. סיגל פרוז'נסקי, מנכ"לית רשת סטודיו C: "רשת סטודיו C שמה לה לדגל לקדם את נושא הבריאות ושמירה על אורח חיים מאוזן, השת"פ עם רשת קפה קפה נולד לאחר מחשבה מעמיקה של רצון לתת את האפשרות של שילוב אורח חיים בריא בלי לוותר על הנאות חיים. אנו ברשת שקדנו רבות להעשיר את ההיצע והמגוון של המזון הבריאותי לטובת כל הלקוחות".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה