ארוחת ערב משפחתית עם תנובה

משקיעה כ-3 מיליון שקל במהלך שיווקי ל"גבינות תנובה"; מפתחת 4 מוצרי גבינה וקוטג' חדשים
שרות Bizportal |

תשלובת החלב של תנובה יוצאת במהלך רחב היקף וארוך טווח למותג "גבינות תנובה". במסגרת המהלך תעודד ותחזק את סיטואציית הצריכה - ארוחת הערב, כמקום מפגש משפחתי עם הלימה לערך המשפחתיות העומד בבסיס ערכי המותג גבינות תנובה.

ממחקר שערכה תנובה בשיתוף עם מכון אדלר נמצא, כי נקודת המוצא למהלך היא קצב החיים המודרני אשר אינו מאפשר הזדמנויות רבות למפגשים משפחתיים: את ארוחת הבוקר רבים אוכלים בעמידה או ליד ההגה, את ארוחת הצהרים ממהרים לסיים לפני שחוזרים לשולחן העבודה, וכשאנחנו סוף סוף חוזרים הביתה, עייפים וסחוטים, זה הזמן לקחת את הילדים לחוגים ולחברים. למעשה, ההזדמנות הכמעט בלעדית שלנו במהלך היום לשבת ולדבר בשלווה עם ילדינו היא בזמן ארוחת הערב. ארוחת ערב משפחתית יכולה לתרום לתחושת השייכות של כל אחד מחברי התא ולתחושת הביטחון העצמי של הילד. המפגש המשותף סביב שולחן ארוחת הערב מקנה כלים להשתלבות חברתית המשפיעים על יכולת הסתגלות למסגרות.

חגית אדלר, מנהלת חטיבת תחומי עסקים ושיווק בתשלובת החלב אומרת, כי "סיטואציית ארוחת הערב המשפחתית עומדת בהלימה מלאה עם ערכי מותג "גבינות תנובה" ולכן החיבור השיווקי הינו מתבקש מבחינתנו. מדובר על פרויקט ארוך טווח אשר באמצעותו ננסה לעודד את הציבור לחזור ולשמר את זמן האיכות של ארוחת הערב".

תנובה משקיעה במהלך כ-3 מיליון שקל, במסגרתו יעלה קמפיין טלוויזיה ואינטרנט, תושק סדרת מוצרי גבינה וקוטג' חדשים ויתבצע שיתוף פעולה עם ערוץ ג'טיקס, המיועד לקהל הילדים במטרה לדרבן את הקהל הצעיר להתכנס לארוחת ערב משפחתית

בין המוצרים החדשים שמפתחת המחלבה: גבינה לבנה 3% עם בצל ירוק; גבינה לבנה 3% עם פלפלים; גבינה לבנה 3% עם שמן זית וזעתר; קוטג' תנובה 3% עם בצל ירוק.

אדלר מוסיפה, כי "חשוב לנו כתנובה, לידע את הציבור על חשיבות קיום ארוחת ערב משפחתית באופן תדיר ככל שניתן על מנת לחזק את החוסן המשפחתי".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה