ויליגר מרחיבה את קטגוריית הטונה בהשקעה של 2 מ' שקל
"חברת Neto שמה לעצמה כמטרה להיענות למגמת התזונה הנכונה המתחזקת בשנים האחרונות ולשינוי בהעדפות הצרכנים, אשר מעדיפים מוצרי מזון בעלי ערכים בריאותיים יותר. במסגרת זו, אנו מביאים היום בשורה צרכנית בקטגוריית מוצרי הטונה ומשיקים לראשונה בארץ טונה בשמן קנולה המציעה לצרכן יתרונות בריאותיים מובהקים", כך אמר היום (ד') רון סגל מנהל השיווק בחברת Neto.
פיתוח המוצר ארך כחצי שנה, ויליגר של Neto השקיעה בו למעלה מ-2 מיליון שקל.
המהלך יגובה בקמפיין פרסום רחב היקף הכולל מודעות במגזינים, שלטי חוצות ובעיתונות היומית תוך התמקדות בקהל היעד. כמו כן, מתוכננת פעילות שיווקית רחבה, הכוללת קד"מ, ומבצעי היכרות ברשתות השיווק ובנקודות המכירה, במטרה להביא למודעות הציבור את המוצר החדש ולהניע את הצרכן להתנסות.
סגל מוסיף, כי "במחקרים שערכה החברה נמצא, כי 66% מהצרכנים מודעים לעובדה כי שמן קנולה בריא יותר משמן סויה רגיל. מצד שני רמת המודעות לערכי הבריאות הקיימים בטונה נמוכים - רק 23% צורכים טונה בשל היותה בריאה ומכילה ערכים תזונתיים בריאותיים. נתונים אלה מצביעים על הפוטנציאל הרב להגדלת שוק הטונה באמצעות הגברת הצריכה וכניסת צרכנים חדשים".
שמן הקנולה דומה בהרכבו לשמן הזית ומכיל פחות שומן רווי מכל השמנים הצמחיים. טונה ויליגר בשמן קנולה מכיל אומגה 3 משני מקורות - שמן הקנולה המכיל ריכוז של כ-10% אומגה 3, וכמובן גם נתחי הטונה של ויליגר מכילים אומגה 3. לצורך השוואה, כמות האומגה 3 ביחידה אחת של טונה ויליגר בשמן קנולה דומה לכמות הנצרכת בתוספי מזון (כמוסות) מסוג אומגה 3 הנפוצים בשוק.
ויליגר צופה, כי טונה בשמן קנולה תתפוס נתח שוק של 5% משוק הטונה ותביא לגידול של כ 20% במכירות טונה ויליגר.
על פי נתוני נילסן, היקף שוק הטונה בישראל מוערך בכ-195 מיליון שקל ובכ-7,700 טון בשנה. השוק נהנה מצמיחה של 2.4% בשנה במונחים כספיים. נטו פועלת בשוק עם המותגים ויליגר ופוסידון ומחזיקה נתח שוק של למעלה מ-30%.
המוצר החדש ימכר ברשתות השיווק בכ-4.99-5.99 שקל ליחידה, מחיר הדומה לטונה בשמן צמחי.