סלקום משקיעה 1.2 מיליון שקל בקמפיין לסוני אריקסון
סלקום יוצאת בקמפיין למגוון מכשירי דור שלישי מתקדמים, עם דגש על מכשיר הסוני אריקסון K610i, בעל עיצוב צבעוני, קומפקטי וקל בצבעים אדום בוהק או אפור עכבר.
השקת המכשיר החדש מצטרפת למגוון מכשירי הדור ה-3 של סלקום שהושקו לאחרונה: נוקיה N73, נוקיה E61, מוטורולה V3X, מוטורולה E770, נוקיה 6280. כמו כן, בקרוב יושקו סמסונג Z500 ונוקיה 6233.
עדי כהן, סמנכ"ל השיווק בסלקום, אמר: "ברבעון האחרון הגברנו את קצב המכירות של מנויי דור 3, כיום יש לסלקום כ-55 אלף מנויים דור שלישי ואנו מאמינים שעד סוף שנת 2007, סלקום תוביל גם את שוק הדור ה-3. כבר היום, מעל 90% ממנויי הדור ה-3 של סלקום עושים שימוש פעיל בשירותים, בעיקר במוסיקה ווידאו".
ההשקה תלווה בקמפיין שיעלה היום (ג'), באמצעות מק'אן אריקסון, בהשקעה של 1.2 מיליון שקל, תחת המסר: "הכי קל בדור השלישי". זאת, במטרה להבליט את יתרון משקל המכשיר על פני יתר מכשירי הדור השלישי. בסרטון נראות שיירות של נמלים הסוחבות בקלות רבה את מכשירי הסוני אריקסון K610i.