אתיקה? מגדל "גייסה" עיתונאים חרדים לקמפיין למגזר

תוציא 400 אלף שקל על קמפיין שיעלה בעיתונות החרדית עצמה בערב סוכות ויימשך גם אחריו
שי פאוזנר |

בעוד גיא פינס מתעמת עבור פתרונות הפנסיה של קבוצת מגדל עם צלמי הפאפרצי בחוף הים, משיקה קבוצת מגדל קמפיין מקביל עבור המגזר החרדי. אל הקהל הזה "רבי פינס" כמובן לא כל כך מדבר (הם לפחות לא יודו בכך בפומבי...)

בימים אלה ליהקה חברת הפרסום של מגדל במגזר החרדי, "תוצאות אפקטיביות", לתפקיד ה"פינס" החרדי את בכירי העיתונאים במגזר החרדי שיתמכו, כך על פי מגדל, "איש איש בעיתונו הוא, במסר של מגדל לצעירי המגזר – מצווה לעשות פנסיה ויפה שעה אחת קודם".

סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי במגדל, משה תמיר, מסר כי כבר לפני כשנה גילתה מגדל את הפוטנציאל הכלכלי הטמון בציבור החרדי, והחלה במסע שיווק פרסומי כדי לעודד את הציבור לפתוח קרנות פנסיה. לשם כך, אף הותאמו תוכניות ביטוח והשקעות במיוחד עבור הציבור החרדי.

במסגרת הקמפיין הראשוני – שכמותו טרם נערך במגזר החרדי, גייסו ב"תוצאות אפקטיביות" את העיתונאים המובילים במגזר, כשכל אחד מהם מופיע עם תמונתו וטקסט פרי עטו על החשיבות שברכישת ביטוח פנסיוני של מגדל – חברת הביטוח הגדולה בישראל.

הקמפיין הפרסומי, בעלות מדווחת של 400 אלף שקל, יופיע בעיתוני חג הסוכות ויימשך גם לאחר החג. תמיר אומר כי "מגדל" רואה בציבור החרדי לקוחות חשובים ביותר, קהל המייחס חשיבות רבה לראיית העתיד הכלכלי לאחר חיתון הילדים וההגעה לגיל הפנסיה ומוסיף: "הקמפיין נועד לגבות את סוכני מגדל במגזר החרדי שטורחים הרבה על מנת שנתאים לציבור החרדי את מגוון המוצרים הפנסיוניים שלנו – כמו המגדלור החדש ומקפת החדשה לאופי המשפחה החרדית וצרכיה לאחר חיתון הילדים וההגעה לגיל הפנסיה".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה