מנכ"ל המשביר לצרכן: "קמפיין החגים עלה 5 מיליון ד'"
"המשביר החדש לצרכן השקיע כ-5 מיליון דולר בקמפיין הפרסום לחגים, הכולל 6 סרטי פרסום בטלוויזיה, 3 קטלוגים שיחולקו בתפוצה של כ-1.5 מיליון עותקים, שלטי חוצות, עמודי פרסום בעיתונות הארצית ובמגזינים ועוד", כך לדברי רמי שביט, מנכ"ל "המשביר החדש לצרכן".
במסגרת הקמפיין שילמה הרשת את הסכום היקר ביותר ששולם עד היום עבור רכישת זכויות לשיר שמלווה את קמפיין הפרסום - כ-450 אלף שקל. סכום זה שולם לשלושה מו"לים של תקליטים: EMI ,NMC ו-פונוקול ולחברת התקליטים "הליקון", על הזכויות להשתמש בשיר- "YOU GOT IT" של הסולן רוי אורביסון ולהקת "טרבלינג ווילבוריז", שיצא בסוף שנות ה-80.
צחי בלומנקרנץ, המפיק של קמפיין הפרסום "המשביר החדש לצרכן", ציין, כי "חברת "הליקון" חייבה את חברת ההפקה להשתמש במאסטר המקורי של השיר, כשבדרך כלל נעשים קאברים ליצירות בינלאומיות על-ידי זמרים מקומיים".
שביט מוסיף, כי הבחירה בשיר נעשתה בעקבות מחקר מקיף מתוכו עלו 3 קריטריונים עיקריים. הקריטריון הראשון הוא עדיפות גבוהה למנגינה קלילה של שיר נוסטלגי המתאים להעברת חווית הקנייה. הקריטריון השני מדבר על שיר המתאים לכל בני המשפחה בכל הגילאים, והקריטריון השלישי הוא מילות השיר המתאימות ומשלימות באופן קונספטואלי לסיסמת הקמפיין: "תבואי כמו שאת- תצאי עם כל מה שאת אוהבת". סרטי התדמית צולמו בהונגריה ומככבות בהן דוגמניות הונגריות בינלאומיות.