זוגלובק משקיעה 4.5 מיליון שקל בסדרת בריאות חדשה
"השקת סדרת הטבע החדשה תואמת את אסטרטגית זוגלובק, להעניק לצרכן מגוון רחב של מוצרים עשירים בטעם ועסיסיות אשר מהווים אופציה בריאה ואיכותית למגוון ארוחות", כך אמרה אתמול (ד') טל לייזר, מנהלת אגף שיווק זוגלובק, במסיבת העיתונאים שהתקיימה לרגל השקת סדרת בריאות חדשה מן הצומח של קציצות עדשים וקינואה.
בסדרה שני מוצרים: קציצות עדשים וקינואה בתוספת צנוברים ופלפלים קלויים ובתוספת צנוברים ופסטו. הקציצות מטוגנות למחצה, ללא חומרים משמרים וללא מונוסודיום גלוטמט. אחוזי השומן במוצר נעים בין 10% ל-13% בשל השמון הטבעי שמצוי בצנובר.
נתוני נילסן לחודש יולי 2006 מראים, כי שוק הטבע עומד על מחזור של 215 מיליון שקל בשנה. מבחינה כספית, נמצאת זוגלובק בגידול של 18.2% בנתח שוק הטבע בשנה האחרונה, לעומת טבעול, המתמחה בפיתוח מוצרים טבעיים וצמחיים נמצאת בקיטון כספי של 1.9% בנתח שוק הטבע.
המהלך יתוקשר באמצעות חסויות בערוץ 2 ו-10, בקמפיין רדיו ובפרסום בעיתונות יומית ובמגזינים. כמו כן, תקיים החברה פעילות קד"מ בנקודות המכירה ודיוור ישיר של חומרי הסברה. עוד הוסיפה לייזר, כי "סדרת מוצרים זו, המשלבת דגנים וקטניות, מעניקה לצרכן מוצרי בריאות טעימים ומזינים בעלי ערך תזונתי גבוה, המכילים מרכיבים טבעיים ובריאים, המועשרים בויטמינים, מינרלים מן הצומח וסיבית תזונתיים וללא כולסטרול, ומותירים תחושת שובע ממושכת המסייעת להרזייה".