אידה מרקוביץ' תנהל את מגמת הקופירייטינג ב"עבודי"

מרקוביץ' חתומה על קמפיין יופלה דיאט, חומוס אחלה, מיתוג פלאפון ועוד
אפרת אדיר |

אידה מרקוביץ' מונתה לניהול מגמת הקופירייטינג בבית הספר לפרסום "עבודי קריאייטיב". זאת, לאחר שהציגה בפני הנהלת עבודי תוכנית לימודים חדשנית ומשודרגת.

מרקוביץ' הינה קופירייטרית מוערכת בענף אשר עבדה בעבר במשרדי הפרסום- מק'אן אריקסון ובאומן בר ריבנאי, וחתומה על קמפיינים רבים, ביניהם: דיאט יופלה- "השמנות" (זוכה פרס קמפיין השנה 2003), חומוס אחלה- "בדוח או בסיבוב", פלאפון- המיתוג ועוד.

בהתייחסה לרווח שיפיקו הסטודנטים מהמהלך אמרה מרקוביץ', כי "הנחת העבודה שלי היא שמדובר באנשים שאינם סטודנטים, אלא קופירייטרים ואסור לעשות להם את ההנחות הקריאטיביות שעושים לסטודנטים. צריך לדרוש מהם את הרמה הגבוהה ביותר ולכוון את כל תוכנית הלימודים לכך שהם יוכלו לספק אותה. הנחה זאת הובילה אותי לתכנן תוכנית לימודים מאתגרת יותר ומדויקת יותר, שתוביל בסופו של דבר לתיקי עבודות בולטים יותר".

עם מינויה לתפקיד גייסה מרקוביץ' מספר מרצים בולטים, ביניהם: אמיר הספרי (צרפתי-שטרנשוס-זמיר, גיתם BBDO) ונועם פתחי (טמיר כהן, גיתם BBDO).

נאור הרמן, מנהל עבודי קריאייטיב, אמר: "המינוי של אידה הוא אחד המהלכים החשובים שעשינו השנה ואני בטוח שתוך זמן קצר הענף עצמו יתחיל להרגיש את פירותיו".

בית הספר לפרסום "עבודי קריאייטיב" מציע שלושה מסלולי התמחות עיקריים: קופירייטינג, ארטדיירקשן וסטיילינג. המרצים בבית הספר הם אנשי קריאייטיב פעילים בתחום, הנותנים לסטודנט כלים עכשוויים ומיומנויות נדרשות, על מנת להשתלב בהצלחה בתעשייה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה