דומינו'ס פיצה מרחיבה את תפריט החורף בפיצות בשריות

משיקה קמפיין לפיצות הבשריות בעלות של כ-2 מיליון שקל; כ-21% מהישראלים מזמינים פיצה דומינו'ס; מחצית מהישראלים מעדיפים להזמין פיצה על פני מזון מהיר אחר
אפרת אדיר |

רשת "דומינו'ס פיצה" מרחיבה את התפריט לחורף ומשיקה בימים אלה פיצות בשריות, בקמפיין פרסום בהשקעה של כ-2 מיליון שקל.

הפיצות החדשות כוללות מבחר בשרים חדשים כמו אנטריקוט, יען, הודו, פפרוני, פסטרמה וכן שלוש פיצות בשריות חדשות: "אקסטרה מיט"- פיצה המשלבת בשר אנטריקוט עם בשר יען, פפרוני, עגבנייה ופלפל ירוק; "קומבו ביף"- פיצה המשלבת בשר אנטריקוט, נקניק פפרוני, פסטרמה ובצל; ו"מיקס גריל"- פיצה המכילה בשר הודו, בשר יען, פסטרמה, בצל ואננס.

מחירן של הפיצות הוא 76.90 שקל והן נמכרות כפיצה משפחתית. הקמפיין, שכותרתו: Domino's Pizza Well Done, יעלה בערוצים 2 ו-9. בנוסף, יחולקו בדיוור ישיר תפריטים של הרשת לכמיליון וחצי בתי אב.

לדברי אסף גרינברג, מנכ"ל דומינו'ס פיצה: "מתוך הכרות עם צרכי הלקוחות ובדיקות שערכנו, בשילוב עם יכולות הרשת ומגמות צריכת המזון בישראל, התאמנו שלושה שילובים של תוספות בשריות איכותיות שהשוק המקומי מציע והצרכנים מראים בהם התעניינות. אנחנו עונים על צורך של קהל רחב שמחפש את הנוסחא המושלמת של פיצה טעימה וארוחה בשרית, הן בשעות היום והן בשעות הערב".

כמו כן, התפריט החדש הושק בעקבות סקר שנערך בימים אלה על ידי מכון "מרקט ווטש" בקרב מדגם של 500 ישראלים מעל גיל 18, שגילה כי רוב הישראלים פתוחים לנסות פיצות בשריות מעניינות. מהסקר עולה כי 61% יטעמו או חושבים שיטעמו את הטעמים החדשים ו-31% מהססים ומציינים שאולי יקנו.

עוד התגלה בסקר, כי כמעט מחצית מהישראלים (47.2%) מעדיפים להזמין פיצה על פני הזמנת "פסט פוד" אחר ובעיקר במסגרת ארוחה משפחתית (71%); רק 17% מזמינים במסגרת חברתית. כיוון שהקהל הישראלי מושפע מהטרנד והטעם האמריקאי, נשענה השקת התפריט החדש גם על ממצאי מכון המחקר לטעם וריח בשיקאגו שערך סקר בקרב האמריקאים וגילה כי התוספות הפופולאריות ביותר בארה"ב הן הבשריות ו-67% מעדיפים אותן על הצמחוניות, בעוד רק 35% מהנשאלים העידו כי הם מעדיפים פיצה רגילה עם גבינה.

בשנת 2007 צופה דומינו'ס פיצה המשך חדשנות והתאמת תפריטים לחיך הישראלי ובמקביל המשך פתיחת 3-4 סניפים בשנה, חלקם בבעלות הרשת וחלקם בזכיינות.

שוק הפיצות בישראל נחלק ל-51% מזמינים מפיצריות שכונתיות; 21% מזמינים מדומינו'ס פיצה; 15% מזמינים מפיצה האט; 8% מפיצה דומינו ו-5% מפיצה מטר. צרכן הפיצה נע בין גילאי 18-44, רווק או נשוי עם ילדים, בעל 12 שנות לימוד ומעלה עם הכנסה מעל לממוצע וחילוני.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה