פלאפון ממשיכה להשקיע בשירות ומציעה קניות דרך האתר
פלאפון תקשורת ממשיכה במאמץ לשיפור השירות ללקוח לאחר דירוגה לאחרונה במקום השלישי והאחרון מבין חברות הסלולר בתחום השירות. בימים אלו מציעה החברה פלטפורמת שירות עצמי באתר האינטרנט של פלאפון.
במסגרת השירות, יוכלו לקוחות החברה לרכוש מכשירי פלאפון הישר דרך אתר החברה - www.pelephone.co.il. אתר פלאפון זכה לפני מספר חודשים בפרס האתר המצטיין בקטגוריית הסלולר בתחרות ה-WebAwards2006 הישראלית של קבוצת "אנשים ומחשבים".
לרגל ההשקה מציעה פלאפון למזמינים באמצעות אתר החברה מבחר הטבות לבחירה, כגון: שלושה מכשירי דור 3 מתקדמים במחיר של 14.90 שקל בחודש בלבד או אוזניית בלוטות' או אוזנייה רגילה במתנה ושליחות חינם עד בית הלקוח.
ניר שטרן, סמנכ"ל השיווק בפלאפון מסר, כי "מכירת המכשירים באינטרנט תאפשר לכל לקוח לבחור את נקודות הממשק הרצויות לו לקבלת שירות מהחברה בכל מקום בו יהיה. אתר פלאפון מהווה סניף וירטואלי של החברה, המאפשר חיסכון בעלויות תוך קיצור זמני ההמתנה בפתחי השירות".
שטרן צופה, כי "עד סוף 2007 יימכרו מדי חודש מאות מכשירים באמצעות אתר האינטרנט, כאשר בכך תצטרף פלאפון לענקיות הסלולר בארצות הברית דוגמת T-Mobile ו-Cingular המאפשרות רכישת מכשירים ישירות באתרי האינטרנט שלהן".
לדברי שטרן, "מדי חודש נרשמות באתר פלאפון למעלה מ-600 אלף כניסות, המקנות לו מקום של כבוד בין הפורטלים המובילים במשק וככזה הוא מהווה פלטפורמה מצוינת להצעת מגוון השירותים שלנו ללקוחותינו בדרך ויזואלית ופשוטה". שטרן הוסיף, כי כבר כיום כ-70% מהפעולות של עדכון יעדים נבחרים, צפייה בפירוטי שיחות ובדיקת מצב החשבון נעשות באמצעות אתר פלאפון.
ההשקה תלווה בקמפיין אינטרנט בהיקף של כמאתיים אלף שקל שיעלה היום (א') באמצעות יורו אינטראקטיב. הקמפיין מדמה מנועי חיפוש באינטרנט תחת המסר: "איפה שלא תחפש, ההצעה הטובה ביותר היא לגולשים באתר פלאפון".