הד אנד שולדרס קוראת לעוברים ושבים להסיר את הקשקשים
מותג השיער "הד אנד שולדרס",יוצא בפעילות שטח ייחודית של שילוט אינטראקטיבי, הקורא לעוברים ושבים להסיר את הקשקשים מראשה של הדוגמנית.
פעילות הקד"מ נעשית באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי וחברת הקד"מ פרומרקט. 18 שלטי חוצות הוצבו בתחנות אוטובוס מרכזיות בתל-אביב, חיפה ובאר שבע, המציגים תמונת דוגמנית בעלת שיער מלא, המבקשת לעזור לה להיפטר מהקשקשים שלראשה.
ראשה של הדוגמנית יכוסה במדבקות הניתנות להסרה, בעלות 2 צדדים: צד אחד הקורא לעזור לדוגמנית להסיר מראשה את הקשקשים והצד השני יקנה למסיר הנחה בקניית המוצר החדש של המותג. במהלך הפעילות יוכל הקהל למצוא על שילוט האוטובוסים כ-3,150 מדבקות.
לאחרונה, השיק המותג את סדרת השיער המבוססת על נוסחת האבץ, המעניקה מראה שיער בריא ו-100% נקי מקשקשים. פעילות השטח המתרחשת ברחבי הארץ, הינה ניתוח מקרה מוצלח שערך המותג בסינגפור בשנה שעברה, במסגרתה הוצבו 156 שלטים בתחנות אוטובוס פעילות, הנמצאות בסמוך לנקודות המכירה. 5,000 מדבקות הודבקו ברחבי המדינה עם קריאת "הסר אותי" לציבור הרחב. המדבקות הוסרו בקלות ובמהירות מצד קהל רב של סקרנים שעבר במקום. לדברי החברה, פעילות השטח עזרה להבין את חיוניות המותג כמסיר קשקשים ועודדה לקניית המוצר בהנחה. בתוך ימים הוסרו כל המדבקות ו-80% מהמדבקות הגיעו לקופות ברחבי סינגפור והותירו את הדוגמנית עם שיער נקי ויפה.
מנהל מותג "הד אנד שולדרס", ערן גיא, מספר, כי זו הפעם הראשונה שנעשה צעד שיווקי שכזה בשוק הישראלי, מדובר בשילוט אינטראקטיבי שמעבר להעברת המסר הפרסומי, הוא מצליח ליצור אינטראקציה עם הצרכנים ומעניק להם שובר הנחה לקניית הסדרה החדשה. "אנו שמחים להביא קונספט ייחודי וראשוני כמו זה לישראל, ומאמינים בהצלחה זהה להצלחה בסינגפור".