מעדנות מרחיבה את קטגוריית האירוח עם מקלוני שום
משקיעה 500 אלף שקל בקמפיין החדרה באמצעות מקאן אריקסון
סנפרוסט, החברה המובילה בישראל לפיתוח ייצור ושיווק ירקות מוקפאים וחברת הבת שלה מעדנות, מרחיבות את קטגוריית האירוח בתחום המלוחים ומשקיעות כ-500 אלף שקל בקמפיין להיכרות והחדרת המוצר החדש - מקלוני שום.
מקלוני השום הינם חטיפים המתאימים להשלמת האירוח, לנשנוש קל או כמוצר חלופי ללחם. הם עשויים מבסיס של בצק שמרים בתיבול שום ועשבי תיבול כמו בפיצריות.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, יכלול סרטון טלוויזיה בערוצים המסחריים. במרכז הקמפיין יתוקשר מבצע במסגרתו, כל הקונה 2 אריזות ממגוון המוצרים של סנפרוסט, יקבל במתנה אריזת מקלוני שום של מעדנות.