חוגלה קימברלי משיקה מהדורת סתיו וחורף לנייר הטואלט
משקיעה מיליון שקל בקמפיין לצבעים והניחוחות החדשים של "לילי פאפי"
חוגלה קימברלי מחדשת את תחום נייר הטואלט ומשיקה לראשונה מהדורה מיוחדת של "לילי פאפי" לסתיו ולחורף. פריטי המהדורה עוצבו במיוחד בכדי להתאים לעונה הקרה. הנייר קיבל צבעוניות חדשה והוסף לו ניחוח חדש.
המהדורה החדשה כוללת 2 פריטים חדשים: לילי סתיו- נייר בצבע קרם עם הדפסי הכלבלב בגוון חום בתוספת ניחוח מפנק; לילי חורף - נייר בצבע תכלת פסטלי עם הדפסי הכלבלב בצבע כחול בתוספת ניחוח מפנק.
האריזות אף הן קיבלו צבעוניות המותאמת לכל מהדורה. כך, אריזת מהדורת סתיו הינה בצבע שלכת ואריזת מהדורת החורף בצבע תכלת מושלג.
ההשקה מלווה בקמפיין טלוויזיה באמצעות גיתם BBDO, בהשקעה של כמיליון שקל.
המותג לילי עומד על 33.5% נתח שוק נייר הטואלט (נילסן כספי, ספטמבר 06) ובכך מבסס מעמדו כמותג מוביל בקטגוריה.