זהב ל"אדום אדום" למרות ההפסדים הכספיים ב-2006

הקריטריונים לבחירה הם חדשנות והצלחה מסחרית, אולם מתחילת 2006 נרשם הפסד של 30 מיליון שקל למפעל "אדום אדום"
אפרת אדיר |

מותג הבשר הטרי "אדום אדום" של תשלובת בקר תנובה זכה במדליית זהב בתחרות "סיאל זהב", תחרות המזון הגדולה בעולם שהתקיימה החודש בפריז. המדליה הוענקה לחברה על זכייתה במקום הראשון בתחרות בקטגוריית Fresh non-dairy, עם מותג "אדום אדום" - בשר טרי אמיתי של החברה. על המיתוג היה אחראי ברוך נאה.

תחרות "סיאל זהב" מתקיימת אחת לשנתיים ב-20 השנה האחרונות בפריז. בתחרות נוטלים חלק 27 מדינות מרחבי העולם, ביניהן רוב מדינות אירופה, ארה"ב, קנדה, יפן, אוסטרליה וניו-זילנד.

הקריטריונים לבחירה, שנערכה על ידי עורכי מגזינים מובילים בענף המזון והקמעונאות מן העולם, הם חדשנות מוצרית והצלחה מסחרית. המותג אכן מעביר מסר של חדשנות בשיווק מוצרי בשר טרי ברשתות שיווק, אך ברמת ההצלחה המסחרית קיימת בעייתיות, שכן מפעל "אדום-אדום", רשם מתחילת שנת 2006 הפסד של 30 מיליון שקל.

מוצרי "אדום אדום" הוצגו בתחרות על ידי המגזין הגסטרונומי "על השולחן". כן, הוצגו מוצרי "אדום אדום" בהבלטה בשדרת הזוכים "סיאל זהב" בתערוכה, וזכו לסיקור בעשרות עיתונים ברחבי העולם מתחום המזון. יצויין, כי מאז קיימת התחרות, זו הפעם השלישית בלבד שמותג ישראלי זוכה בפרס היוקרתי.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה