תימור גורדון
כאתר אינטרנט, החלטנו לבחון את התחום שלנו ולשאול אנשי מקצוע מענף הפרסום שאלות בנושא האינטרנט וגם שאלות אישיות. השבוע מתארח ב-BIZ-QUIZ הפרסומאי תימור גורדון.
לאיזה מותג בינלאומי היית רוצה לעשות קמפיין אינטרנט?
אין שאלה. להמשיך להוביל עם המותג הכי בינלאומי שיש - NOKIA.
מהו קמפיין האינטרנט הבולט בישראל בשנת 2006? השנה מלאה בקמפיינים נפלאים ועדיין לא סיימנו. אהבתי במיוחד את קמפיין המוזיקה בדור השלישי של פרטנר מבית y&r, "דמיין זכיה בלוטו" של גריי, "נסטלה מתחת לאפס" מבית אידיאולג'יק ואת "פיאט פנדה" ו-nokia music שלנו (arc).
איזה אדם מתחום הפרסום בעבר ובהווה תרם את התרומה הגדולה ביותר לתחום?
מוריס לוי, יו"ר פובליסיס, הוא ללא ספק האיש המשפיע על עולם האינטראקטיב בישראל - לאחר רכישת arc עומדות אחזקותיו על מעל שליש מהתחום בישראל, יחד עם אידיאולוג'יק, סאצ'י אנד סאצ'י, וובאימג' וארק.
מה הפספוס הגדול ביותר בתחום הפרסום באינטרנט שהיה השנה?
עצירת הקמפיינים בתקופת המלחמה. מפרסמים גדולים נתפסו בסטיגמות שונות ממשפחת "כשהתותחים רועמים המדיה שותקת". הרייטינג המוטרף - 50% מעל הנורמלי, מוכיח זאת.
איזה חלק מעוגת הפרסום יתפוס האינטרנט בעוד כ-5 שנים?
25% לאינטראקטיב - לא רק באינטרנט.
איפה אתה רואה עצמך בעוד מספר שנים?
מתענג עם arc על פיצוח אתגרים מרגשים חדשים בעולם השיווק והפרסום העתידי.